Mai mult decât contabilitate – un asistent financiar pe care vă puteți baza deciziile critice
WizCount a fost conceput pentru a oferi o gamă complexă și completă de instrumente de lucru, nu doar pentru contabili, cât și pentru manageri. Echipa Wizrom Software a dorit să creeze o singură soluție computerizată pentru numeroase aspecte financiar-contabile ale activității de business. Printre acestea am inclus și bugetarea – elementul esențial al continuării activității oricărei companii.
În softul de contabilitate WizCount, instrumentul care vă ajută să realizați și să reconfigurați bugetul companiei este reprezentat de notele contabile.
Rolul notelor contabile în determinarea bugetului pe anul următor
Notele contabile sunt clasificate în programul de contabilitate WizCount după tipul tranzacțiilor care sunt înregistrate în acestea:
- Note normale pentru tranzacțiile contabile uzuale;
- Note bugetare în care se includ tranzacțiile pentru alocarea bugetului;
- Note prevăzute care conțin tranzacții previzionate, dar încă neefectuate.
După cum reiese din scurtele descrieri de mai sus, veți utiliza două tipuri de note contabile pentru a defini bugetul pe anul 2020: notele bugetare și notele previzionate. Iată câteva modalități în care puteți realiza aceste operațiuni:
1. Definirea cheltuielilor preconizate și cunoscute
Chiar dacă fiecare an aduce noi modificări de tarife, impozite și alte obligații financiare către bugetul de stat, sunt câteva tipuri de tranzacții pe care le puteți previziona cu un grad mare de acuratețe. Acestea sunt:
- Chiriile pentru spații comerciale și/sau echipamente de lucru;
- Ratele lunare pentru credite sau linii de credit accesate de companie;
- Cheltuielile cu salariile angajaților.
În programul de contabilitate WizCount, aceste tranzacții vor fi incluse în note contabile prevăzute. În momentul când ele sunt realizate efectiv, cu un singur click acestea se transformă în note normale.
2. Evaluarea utilizării bugetului
Notele bugetare incluse în programul de contabilitate WizCount vă permit să creați un raport care vă arată ce sumă din bugetul alocat a fost utilizată până în momentul de față. Comparând acest raport cu cel din anii precedenți, din aceeași perioadă, puteți identifica tendința privind cheltuirea bugetului: în creștere, staționară sau în scădere.
Astfel, puteți avea o idee despre tendințele anului viitor, pentru a crea o anvelopă bugetară adecvată cheltuielilor pe care le va avea compania.
3. Limitarea anumitor tranzacții
În nota bugetară puteți, de asemenea, limita tranzacțiile după date la o anumită perioadă de buget. Această funcție vă permite un control sporit asupra cheltuielilor companiei, în special în situațiile când nu se realizează veniturile prevăzute sau investițiile planificate.
4. Reconfigurarea bugetului în funcție de modificările survenite în plăți planificate
Cheltuielile incluse în note previzionate din softul de contabilitate WizCount pot avea valori reale diferite față de cele planificate. După caz, puteți avea un excedent de disponibil sau sume suplimentare de plată.
Astfel, puteți lua decizii rapide pentru a aloca sumele suplimentare pe care le are la dispoziție compania sau, după caz, pentru a acoperi cheltuielile suplimentare din alte resurse financiare ale firmei.
Echipa Wizrom Software vă oferă toate soluțiile de business de care aveți nevoie din prima zi de existență a companiei dumneavoastră.
Vizitați wizrom.ro sau solicitați oferte personalizate la adresele de email sales@wizrom.ro și office@wizrom.ro sau la numărul de telefon +40 742 035 496.
Comentarii articol (0)