Pagina web unde pot fi găsite opțiunile de completare a cererii pentru a avea acces la dosarul electronic, respectiv pentru a putea accesa dosarul propriu-zis, poate fi găsită aici. De asemenea, tot acolo pot fi găsite și formulare tip de cerere.
În ceea ce privește pașii ce trebuie făcuți pentru a solicita accesul, părțile la un dosar trebuie, după ce au completat cererea, să o trimită la adresa electronică a secției pe rolul căreia se află dosarul (o listă cu adresele de e-mail ale secțiilor ICCJ poate fi găsită aici). De asemenea, mai este posibilă (în mod excepțional) și depunerea cererii la registratura secției pe rolul căreia se află dosarul.
Ulterior, solicitantul urmează să primească, în decurs de câteva zile, un link de acces către dosarul electronic. De asemenea, dosarul electronic poate fi accesat direct aici, prin completarea cu adresa de e-mail a spațiului dedicat acestui lucru. În această din urmă situație, va fi necesară și completarea unui spațiu cu un cod de autentificare, primit prin SMS (mai multe detalii, aici).
Cum spuneam și mai sus, serviciul va deveni operațional din 18 mai, cu excepția dosarelor de pe rolul Secției de Contencios Administrativ și Fiscal, care vor putea fi accesate electronic doar din luna septembrie a acestui an.
Comentarii articol (0)