Criterii de selectie obligatorii
![](https://www.avocatnet.ro/images/photos/_editor__editor_Saptamana-Financiara.inside-article_saptamana-financiara-interior-articole.gif)
- in cazul presei audio-TV, criteriile constau in aria de acoperire si audienta certificate de o institutie specializata, profilul si publicul-tinta, iar în cazul Internetului - profilul si publicul-tinta, numarul de accesari lunare.
- pentru publicatii, criteriile sunt tirajul mediu difuzat pe editie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul-tinta. În cazul tirajului mediu difuzat pe editie al operatorului economic, acesta trebuie sa fie certificat pentru o perioada de minimum 3 luni din ultimul an calendaristic de catre institutii autorizate, independente, de audit. Tirajul mediu difuzat pe editie este media pe editie a exemplarelor pentru care se poate dovedi pe baza de acte ca au intrat în posesia utilizatorului final. Tirajul difuzat este compus din: abonamente, exemplare vândute cu bucata si exemplare gratuite. Exceptie privind criteriul „tiraj mediu“ fac cazurile privind privatizarea, acolo unde într-un judet nu exista niciun cotidian local care sa fie auditat. Pentru a se publica un anunt într-un astfel de cotidian, reprezentantii legali vor prezenta o declaratie pe propria raspundere privind tirajul, însotita de documente financiar-contabile justificative privind tirajul înregistrat în ultimele 3 luni calendaristice.
Calculul ofertei celei mai avantajoase
În cazul aplicarii criteriului de atribuire „oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic“, oferta stabilita ca fiind câstigatoare este cea care întruneste punctajul cel mai mare, rezultat prin aplicarea urmatorului algoritm de calcul, dupa caz:
a) în cazul presei scrise: P/T (unde P = pret pentru 1 cm2 reclama, calculat la o singura aparitie, si T = tirajul mediu, difuzat pe editie, certificat);
b) în cazul presei audio-TV: pretul pe punctul de audienta (CPP);
c) în cazul Internetului: pretul pe 1.000 de afisari.
Punctajul pentru fiecare oferta evaluata se acorda dupa cum urmeaza:
a) pentru valoarea minima a factorului de evaluare se acorda 100 de puncte;
b) pentru o valoare a factorului de evaluare superioara celei prevazute la lit. a), punctajul se acorda astfel:
Pn = (valoare min./valoare n) x 100
Alte documente reglementate
Ordinul nr. 183 din 3 noiembrie 2006 mai contine detalii privind continutul si modul de utilizare ale modelelor specifice de invitatii de participare la procedura prin „cerere de oferte“, modele privind referatul de oportunitate, raportul de evaluare a impactului, precum si documentele din dosarul achizitiei publice, in numar de 20. Acesta este in vigoare de la 7.12.2006, data publicarii in Monitorul Oficial.
In ceea ce priveste documentatia de atribuire a contractului de publicitate media, aceasta va putea fi descarcata si de pe pagina de Internet www.publicitatepublica.ro, precum si de pe pagina de Internet proprie a autoritatii contractante, acolo unde exista.
Comentarii articol (0)