Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriDupa cum am mai discutat si in alte randuri, a devenit destul de dificil pentru femeia anului 2012 sa fie mama si sa aiba o cariera de succes. Chiar daca societatea si cei din jur par sa le incurajeze pe femei in acest sens, realitatea ne arata cu totul altceva. Citește articolul
S-a incheiat 2011 si a inceput un an nou. Dupa cum se intrevede, va fi un an extrem de interesant. Lumea forfoteste, alearga. Le auzi zumzaitul de parca ar fi un roi de albine, in care fiecare incearca sa-si gaseasca o directie care sa i se potriveasca. Dar oare incotro ar trebui sa o luam? Citește articolul
De-a lungul verii am tot participat la diverse intalniri si discutii pe marginea subiectului pe care il dezbatem impreuna de ceva vreme incoace: criteriile de performanta si utilitatea lor in activitatea profesionala. Parerile sunt ca de obicei impartite, insa ceea ce mi s-a parut interesant vine din faptul ca din ce in ce mai multi antreprenori, manageri incep sa le vada utilitatea. Citește articolul
La momentul la care am acceptat sa scriu un articol pe aceasta tema, nici nu ma gandeam ca poate fi un subiect atat de controversat si ca poate da nastere la atatea comentarii, unele de-a dreptul "razboinice". Imi aminteste de o vorba de duh, perfect valabila in acest caz: "pentru unii muma, pentru altii ciuma". Cam asa se poate descrie acest subiect atat de complex. Citește articolul
In ultima perioada asist la tot mai multe discutii pe marginea obligativitatii introducerii criteriilor de performanta in contractul de munca al fiecarui angajat. Unii spun:"In sfarsit, ce bine!" Iar altii, privesc speriati si se intreaba: "Ce reprezinta aceste criterii si la ce ne folosesc ?" Avem de-a face cu 2 categorii de angajatori: managerii firmelor mari sau medii care au un departament de HR si care sunt familiarizati cu asa ceva. Acestia au lucrat cu sisteme de evaluare si au elaborat obiective pentru fisele de post. Singura lor problema este ca odata stabilite acestea nu mai pot fi modificate. A doua categorie este formata din managerii companiilor mici care nu-si permit un departament de HR si nici nu se justifica daca stam sa ne uitam la nr de angajati sau cifra de afaceri. Ei sunt cei care au senzatia ca trebuie sa "inventeze" niste criterii si ca risca sa-si piarda timpul cu ceva ce nu i se vede utilitatea. Citește articolul
~ final articole autor ~