avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1765 soluții astăzi
Forum Activitate spogo

Activitate spogo

Răspuns la discuția atributii de serviciu nelegale??
Multumesc, sa inteleg ca daca ne pune sa executam alte activitati care nu corespund pregatirii noastre profesionale adica aceia de paznic, si noi nu le indeplinim practic nu ar avea voie sa ne sanctioneze. Eu daca fac alte activitati nu stiu cand mai am timp sa pazesc cei 3000 mp, cu cladiri, utilaje prin curti etc.. Actul aditional ar trebui facut de cei de la resurse umane daca nu ma insel....
Buna seara, am rugamintea daca cineva ar dori sa ma lamureasca intr=o problema pe care eu o intampin la serviciu. Lucrez ca paznic ca o sera de flori (bugetar) unde de un timp suntem pusi la tot felul de munci care nu au nicio treaba cu paza (sa taiem lemne, sa incarcam remorci de gunoi , sa desfacem coroane aduse de prin cimitire,etc) ba mai mult ne obliga sa scriem in caietul de primire-predare serviciu ce am facut noi in cele 8 ore. Problema e ca in fisa postului nu scrie de asa ceva si ordinele vin de la o doamna inginer peisagist care nu e nici sef de serviciu , iar in fisa postului scrie clar ca ma supun direct ordinelor sefului de serviciu si primarului...atat ! Doamna aceasta este zilnic nemultumita ca nu facem tot ce vrea ea. Astazi au facut niste hartii cu alte atributiuni si mai multe si din care 50% nu au treaba cu paza.Seful de serviciu si cu doamna respectiva ne tot flutura celebra sintagma "si orice alte atributii de serviciu " Eu am semnat aceasta hartie impreuna cu colegii mei ca am luat la cunostinta si am specificat ca nu corespunde cod C.O.R paznic. Intrebarea mea e pot fi sanctionat ca am specificat acest lucru, respectivele atributii nu apartin meseriei mele clar.....In speranta ca cineva ma poate lamurii si pe mine, va multumesc!
Răspuns la discuția Bun propriu sau bun comun?
Nu, in actul de donatie se specifica ca suma va fi folosita la cumpararea cotei.....aceiasi suma!!