avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Activitate irina4041

Activitate irina4041

ptr un contract de munca pe perioada nedeterminata in ue,pot lua concediu fara plata, sau trebuie sa renunt la serviciul meu. imi va trebui un document care sa ateste renuntarea?
contractul nu prevede nimic ,plec cu cartea de munca, sau ramane aici?
va rog raspuns urgent, am informatii contardictorii.
cu multumiri.
Discuție munca in ue
vreau sa lucrez ca medic in franta. ce acte imi vor trebui la angajare si ce trebuie sa fac ca sa platesc si aici contributia la fondul de pensii,somaj, este necesar sa fac asta, sau voi beneficia de aceleasi drepturi in franta, deoarece voi plati acolo impozit, asiguarri de sanatae..etc
multumesc anticipat ptr raspuns
Discuție munca in UE
vreau sa lucrez ca medic in franta. ce acte imi vor trebui la angajare si ce trebuie sa fac ca sa platesc si aici contributia la fondul de pensii,somaj, este necesar sa fac asta, sau voi beneficia de aceleasi drepturi in franta, deoarece voi plati acolo impozit, asiguarri de sanatae..etc
multumesc anticipat ptr raspuns
va rog sa imi spuneti, daca am teren intravilan, arabil, in ce lege si la ce punct , scrie ca nu sunt necesare avize de constructie, deoarece doresc sa pun o casa de vacanta, care e nepermanenta, si daca gardul necesita chiar daca e de plasa, aviz de constructie, deoarece mi s-a spus de la primarie, desi stiam ca nu e nevoie de avize, cum de fapt ar fi si ptr gard.
descurcati-ma va rog, cu multumiri.
multumesc de ajutor, acum cred ca va fi ok, adica, o sa-mi vad visul cu okii...ce bine e intre prieteni!
am luat un lot intravilan, teren arabil, si doresc sa pun pe el, o casuta de lemn, de 4x4 m , stiu ca am voie doar hambar, grajd, garaj fara aviz de constructie si tot ce implica el. este adevarat? pot pune aceasta casuta de gradina, ca asa se numeste , fara sa am probleme? am certificat de urbanizare.