avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 698 soluții astăzi
Forum Activitate Paduraru Oana

Activitate Paduraru Oana

Răspuns la discuția Acordare spor doctorat.
va multumesc pentru raspuns!
Răspuns la discuția Acordare spor doctorat.
Nu credeti ca poate sa mi motiveze ca e in economie si management, chiar daca e strict in sanatate?
As vrea sa evit un conflict juridic prin neaprobarea acestui spor.
Va multumesc pentru raspuns.
Sunt asistenta medicala cu studii superioare si lucrez intr-un spital public. Termin si doctoratul in ”economie si management in domeniu”, adica in sanatate. Voi putea beneficia de sporul de 50% din minimul pe economie pentru doctorat? Ma gandesc ca spitalul sa nu speculeze faptul ca nu e in medicina si sa nu-l acorde. Domeniul de activitate e de fapt ”Sanatate”.
Va multumesc.
Cum pot recupera efectiv contributiile din salarii. Am obtinut deja in instanta salariile majorate actulizate si contributii aferente lor. De buna voie nu s-a dorit de angajator-un Minister. Salariile le recuperez prin executare silita. Contributiile nu se pot recupera prin executare silita. Am sesizat ANAF. Am deschis proces pentru obligarea la plata contributiilor obtinute prin sentinta. Am chemat angajatorul si ANAF ul in instanta. Rezultat. Instanta spune ca deja, prin litigiu de munca mi s-a acordat dreptul la contributii si nu pot angajatorul obliga inca odata la plata contributiilor. Sa inteleg ca pentru recuperarea contributiilor - sa se retina si sa se vireze ANAF- nu pot face nimc daca angajatorul nu o face de buna voie. Cum se poate forta retinerea acestor contributii. ANAF-ul ar trebuie sa l constranga prin diferite mijloace legislative - n o face.
Care este suma concreta(conform prevederilor legale de taxare) pe care ar cere-o un executor judecatoresc pentru a executa silit titlul executor privind reintegrarea in functia avuta anterior desfacerii unui contract de munca?