Microintreprinderea are activitatea suspendata pe 3 ani si trebuie sa depun doar bilantul la 12 luni. Am intrat pe site-ul ANAF si nu imi dau seama pe care format sa-l completez: S1002 / S1003 / S1004 ......S1009 ?
Conform noului Cod al Muncii poti sa fi angajat ca administrator doar cu Contract Individual de Munca iar Codul Civil iti permite cu conventie civila de prestarii servicii. Eu am incheiat un CIM la un angajator si mi se platesc toate contributiile catre stat, pot sa inchei o conventie civila ca administrator de condominiu (bloc) sa nu fiu nevoit sa platesc sanatatea, somajul, pensia, de doua ori ?
Va rog sa-mi spuneti daca mai trebuie sa depun bilantul la 31.03 cand firma are activitatea suspendata conf. certificatului emis de ONRC cu data 27.04.2010 si a deciziei emisa de ANAF privind anularea inregistrarii in scopuri de TVA, conf. art. 153/art 153(1) din codul fiscal, ca urmare a inscrierii in registrul comertului a starii de inactivitate temporara, decizie ANAF pentru perioada 22.04.2010 - 21.04.2013 in care se mentioneaza " se aproba regimul de declarare derogatoriu ".
Va rog sa-mi spuneti daca este legal sa platesc de doua ori taxa radio-tv pentru acelasi spatiu.
Cand am infiintat firma am declarat sediul social adresa la care locuiesc, un apartament de bloc. Nu am incheiat un contract pe persoana juridica cu enel dar nici nu am dedus nicio factura pentru ca nu am desfasurat nici un fel de activitate economica in apartament. Obiectul de activitate fiind patiserie, deci era exclus sa prepar ceva in apartament. Acum, dupa sapte luni de la suspendarea activitatii firmei la ONRC, am primit o somatie ca trebuie sa platesc taxa radio-tv pentru sediul social.
Este normal sa platesc aceasta taxa si pentru persoana juridica daca am platit-o deja pe persoana fizica. Mentionez ca administratorul firmei si proprietarul apartamentului este aceeasi persoana.
Vreau sa inchiriez un spatiu comercial la parterul blocului si nu vreau sa am ulterior probleme cu locatarii !
Destinatia din constructie este spatiu comercial, am unde sa amplasez cosul de evacuare pt hota dar fiind patiserie vor exista unele arome in zona ( ex: esenta de rom de la cozonaci ) si vreau sa ma asigur de eventuale reclamatii. Daca inchiriez pe o perioada de un an si ma reclama locatarii dupa o luna ....::(
Sa i-au semnaturi anterior semnarii contractului de inchiriere ?
Daca este spatiu comercial din constructia blocului nu ar fi nevoie ?
Cineva mi-a sugerat sa public in ziar intentia si daca nu contesta nimeni in 48 de ore am unda verde iar cand vine Garda de Mediu sa-i arat anuntul, se poate asa ?