avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 430 soluții astăzi
Forum Activitate badingamariana

Activitate badingamariana

Buna seara! Care este procedura ca doi fosti asociati a unei firme care a functionat pana prin anii 1997 si a fost radiata de Registrul Comertului prin 2002, sa-si treaca bunurile imobile, din patrimoniul firmei in patrimoniul propriu?
Firma a fost radiata cf art 5(3) din Legea 314/2002..
Buna ziua!
Astazi sotul meu a fost anuntat de catre un lucrator de la ANAF (un amic) ca apare pe o lista emisa de catre Registrul Comertului,cu PFA-urile radiate din oficiu pentru ca au mai mult de 5 coduri CAEN.
Socul a fost mare, mai ales ca nu a fost notificat de cei de la Registrul Comertului ....... a aflat din greseala...
Bineinteles ca taxele sunt achitate la zi, vizat taxa de autorizare la primarie etc
O lucratoare de la Registrul Comertului a spus ca nu e de datoria lor sa faca astfel de comunicari.
Chiar asa?
Cel mai mult m-a suparat la cei de la ApaServ modul de intocmire a adresei: "In temeiul legislatiei abrogate contractul nr. ... din 2003 se reziliaza", iar "in conformitatea cu legislatia in vigoare trebuie sa ............... Deci trebuie sa-i credem pe cuvant ca tot ce spun ei este stipulat intr-o reglementare legale.
Mi-era comod: primeam factura, o plateam repejor on-line, nu ma interesa daca vecinul a platit, nu era treaba mea pentru ca sistemul permite debransarea individuala etc. Asta e.
Ma agit, dar daca o sa treaca la fapte: din 19 octombrie ne debranseaza daca nu ne conformam, nu o sa avem ce face.
Am rasfoit Legea 230/2007 si am vazut ca art.2 prevede ca proprietarii se pot asocia (nu este obligatoriu), iar pentru infiintarea asociatiei de proprietari trebuie sa fie acordul scris a cel putin jumatate plus unu din nr. proprietarilor.
In cazul meu strict, jumatate din vecini sunt in strainatate, iar cealalta parte refuza asocierea.
Nici eu nu sunt incantata de cheltuieli in plus, cel ce se va ocupa de hartii va trebui remunerat, si nici sa suport pe cei rai platnici.
Urmeaza sa ma adresez celor de la primarie sa vad daca au vreo hotarare a Consiliului Local emisa in acest sens.
Multumesc celor care mi-au raspuns
Locuim 8 proprietari intr-o vila cu parter si 1 etaj, fiecare avem intrari separate direct din strada, avem incalzire separata (sobe cu lemne), boxe separate etc.
Comun este acoperisul, peretii despartitori....reteua de alimentare cu apa rece.
Fiecare proprietar are apometru si nu este apometru general la intrarea in vila.
Problema este ca cei de la ApaServ ne-au trimis o adresa prin care sa ne constituim cate o asociatie de proprietari la fiecare vila, conform citez: reglemetarilor legale in vigoare. Care or fi alea?
In conditiile in care sunt marea majoritate a cladirilor cu 4 proprietari poate fi obligatorie crearea unei asociatii de proprietari la nivelul fiecarui imobil?