Buna ziua,
Am o situatie cu o factura de vanzare intocmita de un angajat cu contabila clientului la care am facut factura, factura continand urmatoarele pozitii:
1. cotravaloare transport ex 5000 lei+tva
2. compensare motorina conf. ctr ex. -2000 lei+tva,
Total factura: 3000 lei+tva.
Mentionez ca, compensarea cu motorina vine dintr-un card pe numele clientului, dar motorina e folosita de mine.
Eu fiind microintreprindere la cat aplic cota de 3%, la 5000lei, sau la 3000 lei???
Multumesc anticipat!
Este adevarat ca nu se mai parafeaza registrul de incasari si plati si registrul de control pt PFA? Registrul de control l-am luat de la Finante si nu mi-a zis nimeni ca trebuie parafat si nici nu a pus vreo stampila pe el.....????multumesc anticipat
dak un PFA si-a luat in loc de "registrul de incasari si plati", "registrul de casa", trebuie neaparat schimbat?..nu putem lasa si primul format?..practic e acelasi lucru...nu??ms anticipat
Cum este corect?....Am avut control in urma caruia mi s-au anulat cateva facturi de furnizori (achizitie marfa ) din anii precedenti (2005,2006,2007) in val aprox de 2000 lei care mi-au dus la o majorare de impozit de profit si penalitati de intarziere...... mentionez ca soldul facturilor (401) este 0....asa am preluat-o... si nu sunt f sigura de evidenta si operarea lor in contabilitate...va rog un mic ajutor din partea voastra...plsssss...multumesc anticipat!!1