Buna ziua! Am un teren pe care am construit o casa. Eu sunt ultima parcela de pe acea latura a cartierului. Peste drum exista teren extravilan arabil. Noi, proprietarii de terenuri (parcele) am pietruit acel drum (care este de servitute). Ceilalti cu terenul agricol, desi au acces pe alt drum ne folosesc terenul si toamna il distrug, scot pamant peste piatra pusa de noi. Invatati-ma ce am de facut, va rog! Putem semnaliza inceputul de drum cu placuta cu DRUM PRIVAT! ACCESUL INTERZIS! Se poate ingradi? Bariere??? Mentionez ca acel drum nu apare in harta comunei, are nr. topo si probabil este proprietat tipul de ne-a vandut terenurile.
vreau sa stiu si eu concret ce pot face cu un curs ssm de 80 ore.......eu momentan lucrez ca agent vanzari la o firma de comert cu amanuntul si vreau sa vad daca se poate lucra si la alta firma ca lucrator desemnat sau inspector ssm.......
Ma poate sfatui cineva ce trebuie sa am in cadrul unei societati comerciale?
Momentan am:
dosar cu copii acte diploma, cert nast, copie CI, CIM al fiecarui angajat
dosar cu foi parcurs
registru intrari-iesiri
dosar acte firma
ROI
Dosar fise post
Program SAGA
Program REVISAL.
Cam ce altceva mi-ar mai trebui sa detin in birou ca in cazul unui control sa fiu in regula cu actele? Va multumesc anticipat!
Cred acest lucru deoarece noi nu primim bonuri, alti colegi din alte compartimente primesc, cica noi nu atingem planul.......dar vad si eu la seful meu in masina 10 catelusi (de REAL) spanzurati de luneta din spatele masinii si din cate stiu eu ca sa primesti un catelus trebuie sa cumperi de 10 milioane (1000 ron), ori 10 catei sunt 100 milioane. Ma intreb si eu de unde sa aibe acest sef atatia bani de cumparaturi numai din real...... Asta ma face sa cred ca unii primesc tichete iar altii din alte compartimente nu.....