Buna ziua, daca se schimba organigrama din cadrul companiei, se fac si acte aditionale la CM care sa reflecte aceasta schimbare?
De exemplu: daca un salariat este numit in CIM functionar administrativ si in organigrama este "transport officer" si este infiintat un alt departament din care va face parte? Hr esteobligat sa faca act aditional si fisa noua de post?
Va multumesc!
Nu exista nicio procedura, politica sau regulament intern.Pe ce baza poate intra oricine din firma sa citeasca sau sa stearga mailuri sau sa schimbe parole?
Au dreptul colegii mei sa imi acceseze mailurile din calculator cat nu sunt la serviciu?
Daca am conturi pe diverse site-uri (gen E_MAG, DHL) cu adresa de companie personala, au dreptul sa imi schimbe parolele sau adresele de mail pe care se trimit raspunsuri?
Va multumesc anticipat!
sunt in concediu medical si am notificat Angajatorul. Nu am trimis inca doc catre HR.Managerul ma solicita in permanenta, telefonic sau cu mesaje pe mail si pe wharsapp " sa ajut", culminand cu ideea de a-mi anula medicalul si a ma apuca de munca.Se poate anula concediu medical? Are dreptul sa imi solicite insistent ajutorul, pe motiv ca nu se descurca? Multumesc anticipat!
Transfer in cadrul altui departament, aceeasi firma (am scris in mesaj).Transfer facut pe baza unei decizii a Conducerii si Consiliului de Administratie.
Daca un angajat are deja o decizie de transfer (aceeasi functie / alt departament) dar refuza semnare act aditional si fisa postului, ce se poate face?
O alta intrebare: angajatul are o functie de 8 h / zi si 40 de ore pe saptamana, dar in fisa postului scrie ca lucreaza si de sarbatori legale sau weekend, e legal?
Un angajat cu contract de munca are cumul de functii (part time) la acelasi angajator.Cum poate inceta activitatea pe acest post suplimentar, la initiativa angajatului?Demisie sau decizie de incetare?