Buna ziua,
Introducem pe piata marfuri importate, acestea sunt ambalate in cutii de carton. Nu avem contract cu OTR. Avem contract cu o firma pentru reciclare carton. Stocam ambalajele si cand strangem o cantitate mai mare, la 2-3 luni, vin cei de la soc. de reciclare sa ridice cartonul si ne dau un tichet de cantar. Ce trebuie sa declar lunar la mediu la Cantitatea valorificata prin reciclare si la Cantitatea realizata individual? Declar doar in lunile in care reciclez? Multumesc mult.
Buna ziua,
Introducem pe piata marfuri importate, acestea sunt ambalate in cutii de carton. Nu avem contract cu OTR. Avem contract cu o firma pentru reciclare carton. Stocam ambalajele si cand strangem o cantitate mai mare, la 2-3 luni, vin cei de la soc. de reciclare sa ridice cartonul si ne dau un tichet de cantar. Ce trebuie sa declar lunar la mediu la Cantitatea valorificata prin reciclare si la Cantitatea realizata individual? Declar doar in lunile in care reciclez? Multumesc mult.
Buna ziua,
La societatea unde lucrez se pune problema inlocuirii scaunelor de birou.
Intrebarea este daca din punct de vedere SSM sunt acceptate scaunele de birou cu roti? Care este legislatia aferenta?
Va multumesc mult.
Buna ziua,
In Titlul de proprietate din 1991, lipsesc casa si terenul din intravilan.
Cum pot corecta aceasta eroare in vederea vanzarii acestor bunuri?
Multe multumiri.
Buna ziua,
La societatea unde lucreaza sotul meu si este si asociat exista urmatoarea situatie: sunt 7 asociati, unul dintre asociati a fost si administrator si director general pana in luna 06.2013. In luna 06.2013, in urma unei AGA a fost numit un alt administrator dintre angajatii companiei, acesta nu este si asociat. Fostul administrator a fost revocat din motivul ca isi facuse (impreuna cu un alt asociat) o firma cu acelasi profil si treceau marfa prin firma lor + indatorau societatea la furnizori fara sa mai plateasca. Dupa aceasta schimbare fostul administrator a plecat din firma cu o mare parte dintre clienti. Din aceasta cauza si din cauza datoriilor mari la furnizori acumulate in timpul mandatului sau
noua conducere nu a mai putut redresa compania. O mare parte dintre angajati si-au dat demisia si au plecat. Societatea este in imposibilitate de a-si mai desfasura activitatea din lipsa de fonduri si din cauza imposibilitatii asociatilor de a se intelege. In prezent societatii i-a fost deschis dosar de insolventa de catre unul dintre furnizori (avea termen pe 04.02.2014).
Din pacate din cauza divergentelor dintre asociati si a dosarului de insolventa noul administrator si-a dat demisia. Nici un asociat nu s-a prezentat la Tribunal pentru a recunoaste starea de insolventa (a fost dat un nou termen pe 24.03.2014). A fost intrunita o AGA dar nu s-au putut intelege pentru numirea unui nou administrator si recunoasterea insolventei. Ce se poate face in aceasta situatie? NU mai sunt bani pentru abonamentele de telefonie, salarii, chirii, leasing-uri iar pentru a le suspenda ni se cere dovada intrarii societatii in insolventa. Cum pot functiona societatea fara administrator? Cine raspunde?
Sotul meu are 19% parti sociale, nu a fost administrator - sunt 4 asociati cu 19%, unul cu 5% si inca 2 care au impreuna 19%.
Sotul meu vrea sa recunoasca starea de insolventa. Ce poate face in acest moment? Termenul de 24.03.2014 este indepartat si pana atunci vor curge datorii. Se poate adresa ONRC pentru suspendarea activitatii din lipsa unui administrator? Va rog sa ne ajutati cu o solutie.
Mii de multumiri.
Buna ziua,
Avem un angajat care este si asociat in SRL, pana in 06.2013 a fost si administrator si director general, dupa care a fost inlocuit din cauza ca avea - pe numele sotiei - o firma cu acelasi profil cu firma in care este asociat si trecea marfa prin acea firma... In prezent nu mai vine la serviciu sau daca vine sta 2 ore si pleaca. La noi in firma nu este condica de prezenta. Ce masuri putem lua, cum ii putem desface contractul de munca fara a fi in pericol sa pierdem un eventual proces?
MUlte multumiri
Buna ziua,
Sotul meu este asociat cu 19% = 19000 Ron intr-un SRL unde este si angajat.
In acest SRL sunt mai multi asociati : 4 cu 19%, 1 cu 4.75%, 1 cu 14,25%, 1 cu 5%. Unul dintre asociatii cu 19% este si administrator pe durata nelimitata.
Problema este ca acest asociat impreuna cu cel care detine 5% si-au facut o societate cu acelasi profil cu SRL-ul in cauza - pe numele sotiilor - si in plus da dovada si de un management defectuos. Sotul meu a incercat sa -i convinga pe ceilalti asociati sa se uneasca si sa schimbe ceva dar nu a reusit.
Societatea merge din ce in ce mai prost si ne este teama ca va fi declarata in faliment. Intrebarea este ce poate face acum sotul meu pentru a nu-i fi imputate pierderile societatii in cazul falimentului.
Cu multumiri,
Buna ziua,
Suntem o societate in IT cu 20 angajati.
Luna trecuta angajatul care se ocupa de SSM si PSI si-a dat demisia.
Putem face un contract cu un PFA care se ocupa cu asa ceva?
Ce criterii ar trebui sa indeplineasca?
Sau trebuie ca persoana respectiva sa fie angajat propriu? Cu ce norma?
Ce criterii ar trebui sa indeplineasca?
Care este legislatia dupa care sa neghidam in aceasta privinta?
Cu multumiri,
Mihaela Ghica
Buna ziua,
In luna iunie (08.06.2010) am platit unei firme din Olanda, prin banca, o suma in Euro pentru o lista de produse ce trebuiau livrate catre firma mea in baza unei facturi (invoice).
Mentionez ca nu am incheiat un altfel de contract cu firma respectiva.
Am primit cu intarziere doar o parte din produse. Cel mai valoros produs (2500 E) nu
mi-a fost trimis nici pana azi 16.09.2010.
Exista vre-o cale de atac?
Cu multumiri,
Mihaela Ghica
Va multumesc mult,
Mihaela