Buna Ziua!
Am si eu o nelamiurire cu privire la regulamentul sau activitatea unei firme de transport din Cluj Napoca...Eu sunt studenta in anul I, zi la buget la a doua facultate, la prima fiind studenta in anul 4 ID (unde am fost la buget primul an, dupa care m-am inscris la Id) Acum, la inceputul anului scolar, neprimind inca carnetul de student,de la a doua facultate, mi-am facut abonament pe o singura line (4) pentru o saptamana (desigur din banii mei, fara a beneficia de vreo reducere) Apoi peste 2 zile, s-au eliberat carnetele de student si mi-am facut abonament cu reducere pe baza carnetului pe o luna pe alte doua linii (3, 102) In momentul in care mi s-a inmanat al doile abonament, am intrebat personalul de la ghiseu, daca mai pot circula cu primul abonament si daca e ok ca am doua...la care raspunsul a fost, puteti circula linistita, pana ce expira :-??
Acum cum mi-a expirat abonamentul, vroiam sa mi-l reinnoiesc, dar la ghiseul de abonamente mi s-a spus ca eu sunt o persoana cu probleme, numele meu figuranad pe o lista neagra, cum ca am fraudat legea, prin faptul ca mi-am facut 2 abonamente intr-o luna :-??Si ca nu voi mai beneficia de curand de abonament cu reducere, sau probabil nici cu pret intreg, la acea firma.
Intr-adevar,dupa cum v-am povestit, da, mi-am facut 2 abonamente, dar una dintre ele l-am facut pe banii mei, pe o anumita linie, iar cel de al doilea era cu reducere si pe linii total diferite...nu inteleg care este problema..
Pe de alta parte am citit si legislatia pe siteul firmei-ului, unde insa nu exista nicio reglementare despre posibilitatea unei asemenea incompatibilitati...(daca o pot numi asa)
Am fost indrumata la sediu pentru a-mi clarifica situatia, dar pana a ajunge acolo, as dori sa aud niste pareri si de la voi despre aceasta situatie.
Multumesc anticipat atat pentru timpul acordat cat si pentru eventualaul raspuns.
Kinge