avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1001 soluții astăzi
Forum Activitate activsorf

Activitate activsorf

Răspuns la discuția PFA in domeniu imobiliar
Ptr PFA aveti nevoie de calificare dovedita prin :
-documentele care atestă pregătirea profesională : diploma, certificatul sau adeverinţa, prin care se dovedeşte absolvirea unei instituţii de învăţământ, certificatul de calificare profesională sau de absolvire a unei forme de pregătire profesională, organizată în condiţiile legii, în vigoare la data eliberării acestuia, (fotocopii certificate olograf);
- documentele care atestă experienţa profesională:certificatul de competenţă profesională, cartea de meşteşugar, carnetul de muncă al solicitantului, declaraţie de notorietate cu privire la abilitatea de a desfăşura activitatea pentru care se solicită autorizarea, eliberată de primarul localităţii respective în mod gratuit în cazul meseriilor tradiţionale artizanale, atestatul de recunoaştere şi/sau de echivalare pentru persoanele fizice care au dobândit calificarea în străinătate, atestatul de recunoaştere a calificării dobândite în străinătate, în afara sistemului de învăţământ, orice alte dovezi care să ateste experienţa profesională (fotocopii certificate olograf);
Asadar,va recomand infiintarea unui SRL sau I.I.
Persoanele fizice nu deţin calitatea de beneficiar conform Legii 52/2011,deci nu poate folosi zilieri. Cat despre conventii civile,ele se pot încheia doar cu PFA în condiţiile legii,dar numai pentru o prestaţie unică, ocazională, şi nu pentru activităţi regulate, desfăşurate pe o perioadă de timp nelimitată sau mai lungă decât cere prestaţia respectivă.
Convenţia civilă a fost abrogată odată cu apariţia noului cod al muncii.
sursa :[ link extern ]
Răspuns la discuția Cesiune intre asociati
Pentru cesiune va trebuie :
1 Hotarare AGA
2.Contract de cesiune
3.Act aditional la statut ce modifica art.privind asociatii
4.Declaratie asociat unic si specimen semnatura
Le gasiti la :[ link extern ]
Răspuns la discuția bilant la 30.06.2011
Ordinul MFP 2.239/2011 pentru aprobarea Sistemului simplificat de contabilitate, precizează la art 11 ca firmele cu cifra de afaceri sub 35.000 euro vor putea aplica noile prevederi începând cu situaţiile financiare anuale aferente exerciţiului financiar 2011. Deci anul acest depuneti raportare semestriala .
Răspuns la discuția SOCIETATE NOU INFIINTATA
Operatorii economici care nu au desfăşurat activitate de la înfiinţare şi până la 30.06.2011 şi cei care în tot semestru I 2011 s-au aflat în inactivitate temporară sau în curs de lichidare, potrivit legii, nu întocmesc raportări contabile la 30.06.2011 Nu trebuie declaratie .
Declaratia 112 nu se mai depune in cazul in care nu sunt salariati
Declaratia 100 se depune obligatoriu cu semnatura electronica,sau se poate depune ca si pana acum ?
Persoanele fizice nu deţin calitatea de beneficiar conform Legii 52/2011.Nu faceti confuzia intre persoane fizice si PFA.Acestea din urma pot angaja zilieri si au nevoie de registru ,ca urmare a modif art 17 din OUG44/2008 prin OUG 146/2011 care permite PFA sa angajeze terti pe activitatile pe care sunt autoriizate.
Cititi comunicatul ITM la [ link extern ]
Sau [ link extern ]
Da,trebuie depuse toate ,inclusiv bilant.Pentru ca pe viitor sa nu mai depuneti,trebuie sa vi se aprobe regimul derogatoriu de catre administratia financiara.
Trebuie sa faceti o cerere de felul urmator (model)
CATRE,
ADMINISTRATIA FINANCIARA ............................


Dl. ............................. asociat la ............................. , cu sediul in Bucuresti, str. ............................. CUI: RO ............................. avand in acelasi timp si calitatea de administrator la ............................. . (in baza actului constitutiv al societatii comerciale), in temeiul prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale si a prerogativelor stabilite prin actul constitutiv al societãtii:

Prin prezenta cerere - solicita:

- aprobarea regimului derogatoriu pentru .............................

Anexam in acest sens:
- Copia Certificatului Constatator (referitor la suspendarea activitatii firmei pe o perioada de 3 ani) - eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti
- Copia Hotararii Adunarii Generale a Asociatilor/Actionarilor - prin care s-a luat decizia de suspendare a activitatii societatii .
- Declaratia pe propria raspundere cu privire la urmatoarele:
- societatea comerciala ............................. . - nu are control fiscal inceput,
- societatea comerciala ............................. . - nu dispune de personal angajat,
- societatea comerciala ............................. - nu plateste venituri cu regim de retinere la sursa a impozitului

Cu ducerea la îndeplinire a prezentei se însarcineazã ..........in calitate de............ al societatii, care va avea ca sarcina si efectuarea tuturor formalitatilor la Administratia Financiara a ...................




Administrator