silvimina
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
In general mare lucru cu cei de la Anaf nu puteti face.Intotdeauna va fi cineva care il va anunta cu date clare cine l-a reclamat. Este plin internetul de anunturi a celor care lucreaza la negru,plecand de la carat deseurile pana la sevicii de catering . Ca mic exemplu, la scara de langa mine am o familie sot (bucatar) sotie (cofetar) care timp de multi ani au fost furnizorii pentru foarte multe mese festive din incinta Anaf -ului local. Ba fiica era si mare sef pe la control fiscal. Asa ca slabe sperante.Taxele si controalele sunt pentru fraierii cu firma. O mica sansa aveti cu ITM ul dar si aici doar daca il gaseste in timpul lucrului si nu spune ca e var cu un cuscru vitreg si a venit sa ii ajute nepotul. Sunt curioasa cum justifica sumele de bani asociatiile de locatari pentru aceste lucrari executate la negru.
silvimina
Utilizator 7din 7 utilizatori consideră acest răspuns util
Va recomand sa vedeti pe National Geographic seria Marianei van Zeller, Ilegal. Veti vedea ca cei ca dv , creduli si cu dorinta mare de imbogatire rapida sunt victime sigure a retelelor de hakeri. Mai rau este ca datorita acceptului pe care l-ati dat pe Anydesk a avut acces la intreaga dv baza de date , mail-uri, retelele sociale, banci, etc, si in acest moment dv si prietenii dv din liste sunteti o mica baza de date de vanzare pe darkweb.Conform statisticilor vanzarea bazalor de date si fraudele bancare pe internet sunt pe locul doi in lume ca valoare absoluta dupa afecerile din petrol. Noi romanii suntem in primii cinci mondial ca infractiuni informatice.Deci slabe sanse sa va recuperati banii. Oricum , succes.
Buna ziua. Am urmatoarea nelamurire si as dori daca se poate un raspuns. Ieri, 16.11.2022, am primit de la un executor judecatoresc o somatie de plata pentru o suma stabilita in urma unui proces in 2019. Nu am stiut de acest proces si nu nu avem hotararea judecatoresca , am lucrat cu acea firma dar nu avem datorie acea suma in totalitatea ei.Partea cea mai frumoasa este ca dna executor a trimis direct infiintarea popririi catre tert poprit catre doi clienti ai societatii. Unul era de anul trecut si celalalt este client nou din semestrul 3./2022. Incuviintarea executarii a obtinut-o de la judecatorie pe data de 15.11.2022(acum 2 zile). Banuiesc ca nu a avut inca timpul fizic de a cere relatii la banci. Am luat deja legatura cu un avocat dar intrebarea mea este: CUM A AVUT ACCES IN BAZA DE DATE ANAF A DECLARATIEI 394 DEPUSA PENTRU TRIM 3 ? Este legal accesul la informatiile din aceasta baza de date? Aceasta declaratie a fost depusa in octombrie pentru trim. 3.
Buna ziua. Am fost asociat unic si administrator al unei societati comerciale care a intrat in faliment. La momentul deschiderii procedurii de insolventa generala ,ANAF a inregistrat in cazierul fiscal al administratorului inscrierea datoriei catre finante a societatii.Apoi a notat datoria si la cartea funciare a imobilului pe care il detin impreuna cu sotul meu. Inainte de inchiderea procedurii de faliment a societatii a existat un proces distinct prin care s-a cerut antrenarea raspunderii administratorului pe care l-am castigat si la fond si la apel.Deci a fost inchisa procedura de faliment a societatii fara antrenarea raspunderii administratorului. Intrebarea mea pentru care solicit ajutor este daca pot solicita in instanta radierea din cazierul fiscal personal al acestei datorii si implicit radierea de la cartea funciara a imobilului. Conform codului fiscal, la finante aceasta radiere se face numai dupa achitarea sumei inscrise. Va multumesc pentru ajutor.
Tinem cont de prevederile art. 3 alin. (2) lit. h) din HG 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal). Astfel, perioada si cauzele de suspendare a contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale constituie element al registrului general de evidenta a salariatilor (ReviSal).
Art. 4 alin. (1) lit. d) din acelasi act normativ, arata ca elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) se inregistreaza in registru in maximum 20 de zile lucratoare de la data suspendarii.
Conform dispozitiilor art. 3 alin. (2) lit. h) coroborat cu art. 4 lit. c) din HG 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal), cu modificarile si completarile ulterioare, perioada si cauzele de suspendare a contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale se inregistreaza in registru anterior implinirii termenului de 20 de zile lucratoare de la data suspendarii.
Perioadele in care salariatii beneficiaza de concedii fara plata acordate in baza art. 54 din Codul muncii, precum si orice alta cauza de suspendare, exceptand cauzele de suspendare in baza certificatelor medicale, se vor inscrie in registrul de evidenta a salariatilor (ReviSaL).
In Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) se va inregistra suspendarea contractului individual de munca completand: temeiul de suspendare, data de inceput si data de sfarsit a suspendarii, anterior implinirii termenului de 20 de zile lucratoare .
Exista un art in codul muncii,nu-l mai retin, dar am fost intr-o situatie similara ,si la momentul controlului de la ITM, doamna a fost pot sa spun de treaba si a mi-a dat numai avertisment ,pentru ca eram la limita cu termenul dar eram in luna.
Nu puteti face suspendarea CIM in Revisal cu mai mult de 20 zile anterior datei suspendarii(pentru CFS) Mai raman 2 luni si cateva zile in aer.
Daca il inchideti cu data anterioara (data demisiei) luati amenda de la ITM.
In aceste 3 luni ati depus declaratia 112 ,trebuie sa faceti rectificativa la ea. E posibil sa va verifice in acest caz Anaf-ul. Eu una as inchide acest cim cu data de astazi,oricul salariatul a plecat ,platesc impozitele (asta e,oricum este mai putin decat cea mai mica amenda de la ITM),si data viitoare verificati statele de plata pe care vi le da contabilul si D112.Sau cel mai sigur ,faceti luna de luna pontaje pentru angajati atunci cand dati actele la contabil.
Fara sa fiu avocat cred ca aveti mai multe sanse daca va adresati instantei pentru obtinerea unui hotarari judecatoresti care sa tina loc de act de vanzare cumparare. Pe ce ma bazez. Stiu un caz concret in care un dezvoltator a construit un imobil cu finantare de la banca. Intreaga constructie a fost ipotecata succesiv pe etape de lucru in favoarea bancii. In paralel investitorul a incheiat antecontracte de vanzare cumparare (unele la avocat cu data certa ,unul singur la notar cu notare a promisiunii de vanzare cumparare in CF) pentru mai multe apartamente. Pentru un unele din ele a incasat avans pentru altele plata a fost integrala. La data intrarii in insolventa a investitorului, beneficiarii acestor contracte au deschis procese in care se solicita perfectarea actelor de vanzare cumparare(inclusiv achitarea diferentelor daca era cazul) prin emiterea unei hotarari judecatoresti care sa tina loc de contract de vanzare cumparare. Instanta de judecata le-a dat castig de cauza la majoritatea cumparatorilor. Si in acest caz banca era creditor privilegiat ,cu ipoteci rang 1, alta banca rang 2 si alta rangul 3 pe cladire,plus finante si chirografari. Mai discutati cu un avocat,dar domnul care v-a spus ca ve-ti avea castig de cauza ,zic eu,nu s-a inselat. Va doresc succes.