avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1830 soluții astăzi
Forum Activitate lisa-monica

Activitate lisa-monica

Răspuns la discuția Indemnizație crestere copil
Va multumesc. Acest lucru doream sa-l aflu. Ca -mi pot da demisia chiar daca pierd concediul de maternitate si sa primesc doar CCC aferent, imediat de la data nasterii copilului, ca urmare a faptului ca sunt studenta.
Răspuns la discuția Indemnizație crestere copil
Am 2 posibilitati de a primi ICC. Prin job sau prin studentie.
Nu stiu dc ma poate obliga sa intru in 42 postnatal obligatorii in urma jobului sau pot intra in ICC direct de la nastere in urma faptului ca sunt studenta. Nu pot alege situatia favorabilă?
Va multumesc
Răspuns la discuția Indemnizație crestere copil
Pe 29 aprilie se trebui sa nasc.
Stiu ca pot lua indemnizatie ca studentă. Problema era daca imi dau demisia, pt ca nu ma avantajează salariul mic in cele 42 zile. Asa ca urmare a faptului ca sunt studenta, as intra direct in CCC. Exista ceva scris pe undeva care sa ma conditioneze sa nu pot primi ca studentă ICC pt ca .u-am dat demisia? Desi cele 2 situatii ( facultatea si jobul) nu au legătură.
Practic am 2 posibilitati de a primi ICC. Pot alege eu?
Buna seara. Lucrez pe 4 ore dar sunt si studenta. Pot renunța la servici pt a primi indemnizatia crestere copil (ca urmare a faptului ca sunt studenta) de la data nasterii copilului? Ca salariat ar trebui sa stau 42 zile in postnatal si apoi sa primesc indemnizația, dar salariul meu este ft mic. Cum ar trebui sa procedez ? Va multumesc anticipat.
Buna seara. Sunt insarcinata in 7 luni. Lucrez part-time la o firma. Pot intra in somaj si sa beneficiez de CCC ? Daca am lucrat part-time, cum se calculează concediile maternal si crestere copil? Si de catre cine sunt plătite?
In acelasi timp sunt si studenta . Am inteles ca pot primi indemnizatie crestere copil si in acest caz.