avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1032 soluții astăzi
Forum Activitate lupearobertmihai

Activitate lupearobertmihai

elga50 a scris:

Formularele le puteti concepe singur, inclusiv centralizatorul pentru fiecare fond.


Daca pot "concepe" singur un formular tip pt Fiecare Fond in parte, atunci pot concepe un formular care sa contina DOAR incasarile, platile si restituirile aferente unui Fond, fara a mai introduce coloana cu "Fond Stabilit"?
Coloana cu stabilit (conform Ordinului MF) prevedea suma de fond stabilita pe lista de cheltuieli.
Odata ce nu se mai trece in Registru de Fonduri si suma stabilita, in consecinta Restantele NU vor mai aparea in Registrul de Fonduri... este corect?
Buna ziua

Revin legat de ACTIV - PASIV

De unde as putea lua formatul Registrului Fondului de Rulment si de Reparatii?
Exista vreo anexa la o norma anume sau vreo lege?
Buna ziua

Legat de acest subiect ACTIV - PASIV as dori sa va intreb ceva:

1. PREZINT URMATOAREA situatie ipotetica:

ACTIV=======================PASIV

CASA 100 RON================F RULM 150 RON
BANCA 0 RON=================F REPAR 0 RON
RESTANTE A - 0===============F SPECIAL
RESTANTE B - 150 RON=========FACTURI DE ACHITAT 100 RON
ACTE DE PLATA - 0============CREDITORI - 0

TOTAL 250==================TOTAL 250

1. RESTANTE B - reprezinta restante ce INCLUDE:
- restante cheltuieli utilitati 50 ron
- restante fond de rulment 100 ron

2. Sold Fond Rulment include:
- F Rulment - incasat: 50 ron
- F Rulment - restant: 100 ron

INTREBARE:
Este corect sa apara in ACTIV si PASIV restantele la fondul de rulment ?

Daca DA, ce temei legal prevede acest lucru, deoarece, administratorul nostru cand intocmeste ACTIV-PASIV nu include in sume si restantele la fonduri (respectiv NICI la restante) !!!

As dori lamuriri legale si nu interpretari contabile !!!

Cu stima,
Robert
Răspuns la discuția Excel - Liste de Cheltuieli
Buna ziua

As dori sa stiu daca, folosind excelul, aveti vreo aplicatie pe android care va permite sa faceti incasarile automat, folosind o imprimanta mobila cu dvs?
Astfel ca, chitantele de la incasari, s-a se poata introduce automat intr-ul excel, fara a mai fi nevoie de introducerea lor manuala.

Cu stima si respect,
Robert
Buna ziua

As dori sa stiu daca:
1. Este cineva care foloseste EXCEL-ul pentru intocmirea Listelor de Cheltuieli la Asociatiile de proprietari / locatari?

Cu stima si respect,
Buna ziua

Mai bine iesiti din orice asociere !
Cautati sa aveti un presedinte si un comitet executiv separat de Asociatia Mare !
Facand asa veti putea lua decizii mai usor si in special, in ce va priveste DOAR blocul / scara dvs !

Infiintarea unei astfel de Asociatii NU este greu de facut, dar necesita putintel timp.

Beneficiile ulterioare va vor fi cu mult mai mari fata de situatia juridica, pe care o aveti momentan!

Cu stima si respect,
Robert
Buna ziua...

Sunt Administrator de Bloc si folosesc o aplicatie "anume" pentru evidenta financiar-contabila din cadrul Asociatiilor de Proprietari / Locatari...

As dori sa va intreb : ce fel de aplicatii speciale folositi dvs, cei ce sunteti administratori de blocuri?

cu stima Robert !

*ps: exclus Office Excel !!!
Răspuns la discuția PFA roman lucru in strainatate
Buna ziua

Legat de "evitarea dublei impuneri" la care se face referire perioada de 183 de zile, se aplica atunci cand dvs aveti rezidenta sau permis de sedere in Germania !!!

Ca si PFA lucrand in UE, in cazul nostru in Germania, puteti lucra non-stop, platind in Romania toate taxele, deoarece dvs lucrati ca si furnizor de serviciu sau produse pt compania din Germania, externalizat si, NUUU angajat...

Contractul de prestari servicii nu este tot una cu contractul de munca individual...

Deci spor la treaba si la citit bine legislatia !!

Va sfatuiesc sa cautati informatii la Serviciul Contribuabili, din cadrul ANF.. unde va vor confirma aceste lucruri..

Pentru mai multe informatii, astept messaje pe privat... si va voi sfatui..

Cu stima Robert


*ps exista controli fiscali in Germania, ce au pica rea pe romani, deci avut grija...
e bine de stiu si legislatia europeana la care este OBLIGATA sa se supuna si Germania
Detin o firma care urmeaza sa presteze servicii in Franta.

Vom emite o factura FARA TVA, cu mentiunea ca TVA va fi platit de catre beneficiar in tara lui ( respectiv Franta ).

Am inteles si aici intreb: caci cel din Franta trebuie sa imi comunice un cod intercomunitar pt tva, ceva de genul acesta?
Buna fiecaruia.

Despre mine:
1. Sunt o persoana cu handicap gr.I permanent.
2. Detin un PFA pe numele meu ca si contabil ( prestez servicii de contabilitate pt firme)
3. Am varsta de 32 de ani dar am cotizat pana acum la stat circa 5 ani

Despre lege:
4. De la data de 09.08.2012 cand a fost publicata Decizia CCR in Monitor au trecut cele 45 de zile calendaristice.
5. In acest timp Guvernul (legiuitorul) nu a contestat cu nimic aceasta decizie, deci, in consecinta devine obligatorie pt toate institutiile statului unde este aplicata Legea pensiilor.

Intrebari:
1. Avand in vedere ca Guvernul Romaniei nu vor modifica art.73 alin.1 ( in functie de varsta), asa e in Romania, sau cel putin nu in graba:
- aceasta Decizie Nr.680/2012 al CCR, devina obligatorie pe cei de la Casa De Pensii?
- Daca DAAA, am inteles care sunt pasii ;) !

2. Avand un PFA sau un contract de munca, mai pot beneficia de Pensie de Invaliditate?
- Daca DA (in ce conditii) sau daca NU, care art. prevedea ca nu am dreptul acesta?

3. Care este metoda de calcul al unui punct de pensie pt pensia de invaliditate?


Cu stima si respect,
Robert