Buna ziua
Sunt medic rezident intr-un spital universitar. Saptamana trecuta am depus o cerere catre conducerea spitalului in care am semnalat niste nereguli in acordarea sporului pentru conditii vatamatoare. In cerere am indicat clar adresa de corespondenta. Mi s-a dat nr de inregistrare, si la 9 zile de la depunere zile vine raspunsul la .......raportul de garda, i se inmaneaza sefului sectiei de catre secretare. Fara plic.
As dori sa stiu daca este corect cum a procedat conducerea clinicii universitare.
Am fost la sala de forta.
Am alergat pe banda, cand au venit niste reporteri de la un post de tv local si au inceput sa fimeze sala, inclusiv pe mine alergand pe banda, cu toate ca i-am zis de doua ori sa nu ma filmeze,a venit replica ca nu ma filmeaza pe mine ci...banda.
Surprize surprize peste 3 ore un prieten ma vede pe postul local,zicand ca m-a vazut secunde bune la stiri la sala de forta.
Inainte am fost intrebata daca nu vreau sa raspund la cateva intrebari, i-am refuzat ferm.
As putea sa actionez in instanta???
Ieri dimineata am parcat cam pe la ora 11 intre niste blocuri pe locul altcuiva.
Pentru parcarea aceea nu exista delimitare cu vopsea alba, nici semn de parcare albastru, nici interdictie de parcare, nimic.
Singurul lucru care sugera ca ar fi locul cuiva este un carton mazgalit cu litere ilizibile (din cauza vechimii nu se vede vopseaua).
M-am trezit cu o amenda de 200 RON, redusa la 100 RON daca-i platita in 48 de ore.
Pot sa contest amenda prin faptul ca acea ''placuta'' (cartonul) nu este standard si nu contine nr de autorizate de la ADP??
Ca asa ne trezim cu totii sa infingem cate un betigas icicolo cu numere. Care este real si care nu? De unde sa stiu?
Multumesc pt raspunsuri.