avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 385 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Violarea corespondenþei
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Violarea corespondenþei

Buna ziua
Sunt medic rezident intr-un spital universitar. Saptamana trecuta am depus o cerere catre conducerea spitalului in care am semnalat niste nereguli in acordarea sporului pentru conditii vatamatoare. In cerere am indicat clar adresa de corespondenta. Mi s-a dat nr de inregistrare, si la 9 zile de la depunere zile vine raspunsul la .......raportul de garda, i se inmaneaza sefului sectiei de catre secretare. Fara plic.
As dori sa stiu daca este corect cum a procedat conducerea clinicii universitare.
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 10:28, 28 Decembrie 2012
Nu pare a fi o procedura corecta. Poate fi de inteles ca nu pot raspunde solicitarilor prin e-mail dar puteau macar sa foloseasca un plic sau sa capseze hartia astfel incat sa nu vada nimeni informatia continuta in aceasta...
Consultati Regulamentul Intern al unitatii in care va desfasurati activitatea. Daca exista prevederi care reglementeaza expres modul de comunicare a raspunsurilor in cadrul departamentelor interne, veti putea contesta maniera in care vi s-a oferit raspunsul la sesizarea Dvs.
L.C.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua. ma confrunt cu urmatoarea situatie: de 2 ani nu locuieste ... alina_florea@yahoo.com alina_florea@yahoo.com Buna ziua. Ma confrunt cu urmatoarea situatie: de 2 ani nu locuieste NIMENI in apartament, asociatia este instiintata de acest aspect. De asemenea am ... (vezi toată discuția)
Distrugere corespondenta afisata - nup 195 cp marilyn31 marilyn31 Am facut cu ceva timp in urma o plangere in baza unor infractiuni prev si ped de 195 Cod pen. - Violarea secretului corespondentei. In fapt am sesizat organele ... (vezi toată discuția)