avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 659 soluții astăzi
Forum Activitate preda7

Activitate preda7

Discuție fișă de post
doresc un model de fișă de post pentru administrator firmă de pază.
Mulțumesc!
care sunt prevederile legale care reglementează activitatea agentului de securitate conductor de câine sau a societăților de securitate care oferă servicii de pază canină?
prima intrebare-se pot inscrie elevi care au implinit varsta de 16 ani la un curs de calificare de lunga durata frizer-coafor-manichiura-pedichiura?
a doua intrebare-nu gasesc standard ocupational pentru un curs de initiere -Reflexoterapie,ma puteti ajuta?
Multumesc!
Răspuns la discuția acte pentru infiintare II
am omis sa scriu ca sunt si studenta nul 3 psihologie la zi#-o
sunt in somaj din luna decembrie si nu mi am gasit loc de munca m am decis sa ma privatizez sa imi deschid o intreprindere individuala,imi spuneti va rog ce documente de infiintare imi trebuiesc si ce avantaje am ca sunt in somaj.
Multumesc!=D>:help:

am nevoie urgenra de RMN si internare la spit.Coltea sectia ORL si binenteles
ambele costa fiind in somaj beneficiez de gratuitate?
Răspuns la discuția impozitul forfetar
cineva are o societate comerciala care nu mai are activitate din documentele depuse la administratia financiara reiese aces lucru nu inteleg de ce ilobliga laplata impozitului forfetar?Nu are bani sa mearga la Registrul comertului sa faca susupendarea temporara activitatii,costa in jur de 300 ron.
impozitul forfetar se mai plateste anul acesta?:O
cine poate verifica documentele unei asociatiil de proprietari(avem neclaritati cu plata unor penalitati din anul 2005 luna martie:( care au fost platite de proprietari in termen util