La reprezentanta ar fi trebuit să plătiți o taxa de verificare și în urma verificării mașinii, atât fizic cat si a istoricului ei, să primiți un raport scris cu antetul reprezentanței. Dacă în raport nu se menționează nimic despre defectele și antecedentele mașinii vă puteți adresa instanței cu plângere împotriva reprezentanței.
Bună! Am un PFA din 2015, și nu am stiut ca din 2018 cheltuielile cu CASS nu mai sunt deductibile, deci...le-am înregistrat că fiind deductibile. Ce pot face pentru a reglementa situația?
Buna ziua! Pana la 01.01.2015 la modificarea codului fiscal, am activat in domeniul asigurarilor ca asistent in brokeraj-persoana fizica cu contract de mandat cu un broker, apoi datorita schimbarilor legislative am fost obligat sa ma inregistrez fiscal la ANAF cu cod CAEN 6622-activitati ale agentilor si brokerilor de asigurari. As dori sa stiu daca mai pot adauga la acesta si CAEN 8219-Activitati de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activitati specializate de secretariat, pentru intocmirea actelor in vederea inmatricularii, vanzarii, radierii, etc a autoturismelor.
Imi pare rau dar cred ca nu ati citit cu destula atentie ce am scris in primul mesaj! Multumesc oricum pentru atentie!
Sau poate nu am fost destul de explicit!
Va prezint o situatie reala, la care gasesc in fiecare loc unde intreb, un alt raspuns. Cronologia faptelor este urmatoarea:
- la 1 februarie a.c. se negociaza contractul individual de munca acordandu-se o majorare salariala de 10 % tuturor angajatilor si majorarea unui spor la salariu de la 640 la 700 lei, acest spor fiind corelat cu salariul minim pe economie
- se semneaza actele aditionale
- se efectueaza modificarile referitoare la aceste lucruri si se trimite Revisal-ul la ITM
- se declara apoi de guvernanti ca majorarea de 10 % este ilegala, aceasta nu se mai acorda, dar ramane in vigoare majorarea sporului amintit
- nu se mai semneaza nici un alt act aditional de revenire la vechile salarii
- solicitand un extras personal din Revisal si o adeverinta de salarizare necesare la o banca, constat ca salariul inscris pe cele doua documente este cel majorat in urma negocierii
- mentionez ca pe fluturasul de salariu apare salariul vechi si sporul nou
Multumesc!
Am o problema cu calcularea impozitului pe profit in SagaC, si va rog sa ma ajutati urgent pentru ca trebuie sa depun D100
1- Societatea s-a constituit în ian 2010, deci nu plătește impozit minim.
2- In trim I am avut debit la ct.121: -8310,46 lei, deci impozit pe profit pe trim I:-1329,67 lei
3- In trim II(doar 1.04.2010-30.06.2010)am credit la ct.121: 3153,44 lei deci dacă as calcula impozitul pe profit doar pe acest trimestru si nu cumulat de la inceputul anului, as plăti 505 lei.
4- Cumulat de la începutul anului am debit la ct.121: -5157,02 lei, deci impozit pe profit -825,12 lei.
In SagaC in pagina Inchidere luna/Impozit pe profit imi apar la 31 martie sumele de la punctul 2, iar la 30 iunie cele de la punctul 4, aceste sume se gasesc si in balantele de verificare. Pana aici totul e in regula. Problema apare atunci cand dau comanda :Actualizare date, in pagina Inchidere luna/Declaratia 100: SagaC imi completeaza automat la impozit pe profit datorat si de plata 505 lei ca la punctul 3 de mai sus. Ce e de facut?
Multumesc anticipat pentru raspuns si timpul acordat!