avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1993 soluții astăzi
Forum Activitate Echateryna

Activitate Echateryna

da, e in UE.
buna ziua,
Ma intereseaza care e cea mai simpla/ nonbirocratica modalitate prin care as putea lucra pe baza de proiecte cu cineva din alta tara. Lucrez ca web designer 3h/zi.
Nu am PFA.

-Trebuie sa infiintez PFA pentru a lucra legal?
-Pot sa lucrez pe baza unui cotract de confidentialitate + cedare drepturi de autor si sa declar castigul de pe urma drepturilor de autor?
- Ei propun un cotract de barter, dar din cate stiu eu e un schimb de servicii nu un schomb de un serviciu si de plata acestuia.

multumesc
buna ziua,
Ma intereseaza care e cea mai simpla/ nonbirocratica modalitate prin care as putea lucra pe baza de proiecte cu cineva din alta tara(in special din UE pentru inceput). Lucrez ca web designer.
Nu am PFA.

-Trebuie sa infiintez PFA pentru a lucra legal?
-Pot sa lucrez pe baza unui cotract de confidentialitate + cedare drepturi de autor si sa declar castigul de pe urma drepturilor de autor?
- Ei propun un contract de barter, dar din cate stiu eu e un schimb de serviciu pe serviciu, nu plata unui serviciu.
Ma intereseaza taxele ce trebuiesc platite, detalii legate de partea de cotabilitate.

multumesc
revin cu urmatoarele precizari:
Nu am nici o copie/ original al ultimului act incheiat, am numai o copie a cartii de munca. datele trecute acolo sunt:
incadrat pe durata nedeterm conf ART12(1 ) din CM 1. 10 2008 - contract de munca
modificat salariul- 1.1.2009 - contr. munca
modificat salariul si durata munci 2h/zi 1.07.2009 act aditional.
Va rog sa imi explicati daca cf datelor de mai sus ( anume termenul "ACT ADITIONAL"), sunt sau nu sub protectie sociala? Din ce inteleg eu de pe cartea de munca si cf primului raspuns dat de dl. Dan Top, nu este desfacerea/ incheierea contractului ci un act in continuarea celui deja existent cu modificare norma/salar. Este asa?