Am infiintat in februarie 2010 un SRL cu domeniu de activitate prestare de servicii de protectia muncii. Tot in februarie am depus la Inspectia Muncii dosarul pentru abilitare ca serviciu extern de protectia muncii si pana in prezent am primit numai raspunsuri evazive, ca nu se stie cand se va intruni comisia de abilitare desi conform legii (hg 1425/2006) trebuia sa se intruneasca o data pe trimestru. Ce pot sa fac in situatia aceasta tinand cont ca am cam ajuns la "fundul sacului" cu cheltuielile societatii (contabil, asigurari sociale pentru ca ma obliga sa ma angajez cu carte de munca desi sunt singurul asociat si administrator, impozit forfetar).
Va multumesc.
Eu am infiintat in februarie 2010 un SRL iar contabilul mi-a spus ca trebuie platit impozit forfetar. Am apucat sa platesc pe o luna. Imi pot recupera banii in vreun fel. Firma nu a avut profit pana acum.
Va multumesc.
Se pare ca nu. Legea 441/2006 modifica legea 31/90:
138. Dupa articolul 196 se introduce un nou articol, artcolul 1961, cu urmatorul cuprins:
"Art. 1961. - (1) In cazul societatilor cu raspundere limitata cu asociat unic, acesta va exercita atributiile adunarii generale a asociatilor societatii.
(2) Asociatul unic va consemna de indata, in scris, orice decizie adoptata in conformitate cu alin. (1).
(3) Asociatul unic poate avea calitatea de salariat al societatii cu raspundere limitata al carui asociat unic este, cu exceptia cazului in care are calitatea de administrator unic sau de membru al consiliului de administratie."
Cautand un pic prin legile romanesti am realizat ca problema este legata de faptul ca sunt administrator unic si de aceea nu pot fi si angajat (legea 31/90 modificata prin legea 441/2006- art. 196').
Am infiintat recent o firma de servicii de protectia muncii la care sunt asociat unic si administrator. Am intocmit dosarul pentru abilitare si l-am depus la Inspectia Muncii unde mi s-a spus ca trebuie sa fiu angajat cu contract de munca pe perioada nederminata in cadrul propriei firme. M-am conformat, am incheiat un contract de munca intre mine si firma mea si de la ITM mi se spune ca in calitate de asociat unic nu pot fi si angajat. Ce pot sa fac in situatia aceasta?
Am infiintat recent un SRL cu activitate doar la terti. Am primit certificatul constatator conform caruia activitatea principala (cod CAEN 7490) este autorizata. As vrea sa stiu daca o alta activitate secundara (inscrisa ca atare in actul constitutiv) mai trebuie, la randul ei, autorizata. Mentionez ca si activitatea secundara se desfasoara in aceleasi conditii ca activitatea principala adica la terti (fara activitate la sediul social sau alte sedii secundare).
Va multumesc