Buna ziua,
Am citit tot pe site-ul dumneavoastra ca pentru schimbarea numelui de familie este necesar si cazierul fiscal.
Intrebarea mea este: daca sunt administrator la o firma inactiva fiscal pe motiv de nedepunere declaratii, acest lucru ma poate impiedica sa-mi schimb numele de familie?
Daca da, ce trebuie sa fac pentru stergerea mentiunilor din cazierul fiscal, astfel sa pot urma pasii pentru schimbarea numelui?
Cu stima,
Marius
Buna ziua,
Am acordat un ajutor de inmormantare unui salariat in produse.
Am inregistrat 6458=345, dar am calculat si inregistrat si tva-ul aferent 711=4427.
Am procedat corect? Imi poate face cineva trimitere la lege, art....?
Va multumesc!
Bunuri pe firma nu exista, toate echipamentele pe care se lucra erau proprietatea personala ale administratorului, pe care le aducea cu imprumut, iar banii pe care i-a adus de acasa, creditand societatea, de abia au ajuns pentru a-i plati pe oameni, ca sa nu plece si pentru plata utilitatilor si a chiriei, nu au mai ramas pentru contributiile datorate statului....
ce trebuie sa contina acest dosar pt insolventa?
o cerere de declansare a procedurii insolventei? si unde o depun? si altceva ce mai trebuie la dosar?
va multumesc
Buna ziua,
Intrebarea mea este urmatoarea:
Cum se poate inchide o societate care nu a platit contributiile niciodata pentru ca nu a avut bani? A platit doar salariile personalului si utilitatile din imprumut de la asociati. A mers 2 ani asa, cu pierdere, sperand ca la un moment va contracta vreun proiect care sa o scoata din impas (este societate de prestari servicii in domeniul IT), dar nu s-a intamplat. Vazand cu datoriile cresc si penalizarile aferente, administratorii isi doresc sa o inchida. Cum ar trebui sa procedeze?
eu zic ca nu puteti refactura piesele decat daca aveti in actul constitutiv CAEN 4532 - Comert cu amanuntul de piese si accesorii pentru autovehicule, sau puteti trece pe factura ceva de genul "cheltuieli ocazionate de .........."
am urmatoarea situatie: societatea noastra a primit niste fire din elvetia pe care trebuie sa le vopseasca si sa le trimita inapoi. documentul care insoteste firele este o factura, cu valoare si totul. Nu stiu cum sa inregistrez firele astea, iar cand le trimit inapoi vopsite, eu trebuie sa facturez doar manopera....daca inregistrez factura cu valoare, creez o obligatie fata de partenerul extern. inseamna ca nu inregistrez valoarea sau o inregistrez, apoi cand facturez, facturez valoarea firelor+manopera? cum apare inregistrat in contabilitate? va rog, monografie daca se poate.
este primul caz de acest gen si nu stiu cum sa procedez.
va multumesc