Bună ziua
Sunt profesor angajat cu norma întreagă la o școală și contract de plata cu ora pe o perioadă determinata la altă școală. Datorită unei intervenții chirurgicale sunt în concediu medical o perioadă mai lungă de timp. Întrebarea mea este dacă școala unde am plată cu ora trebuie să plătească concediu medical sau nu? Menționez că si în anul trecut școlar am avut contract de plata cu ora la aceeași unitate cu retinerea tuturor contribuțiilor afre. aferente.
Mulțumesc!
sunt tatal unei fete paralizata in urma unui accident de la brâu în jos, locuim la etajul patru intr-un bloc fara lift si am gasit un schimb cu parter dar taxele comunicate de notar (1300 euro)depasesc posibilitatile noastre. As vrea sa stiu daca e normal sa se perceapa asemenea taxe in cazul unui schimb fara diferente mai ales ca motivul este unul social,eventual daca exista o procedura de a putea plati cat mai putin.
sunt tatal unei fete paralizata in urma unui accident de la brâu în jos, locuim la etajul patru intr-un bloc fara lift si am gasit un schimb cu parter dar taxele comunicate de notar (1300 euro)depasesc posibilitatile noastre. As vrea sa stiu daca e normal sa se perceapa asemenea taxe in cazul unui schimb fara diferente mai ales ca motivul este unul social,eventual daca exista o procedura de a putea plati cat mai putin.
sunt tatal unei fete paralizata in urma uniu accident de la brâu în jos, locuim la etajul patru intr-un bloc fara lift si am gasit un schimb cu parter dar taxele comunicate de notar (1300 euro)depasesc posibilitatile noastre. As vrea sa stiu daca e normal sa se perceapa asemenea taxe in cazul unui schimb fara diferente mai ales ca motivul este unul social
Multumesc celor care mi-au raspuns. Problema a plecat de la un fapt concret, o scoala din Tg Mures unde un grup de parinti au reclamat directiunii lipsa inscriptionarii bilingve.