avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1800 soluții astăzi
Forum Activitate Amaru01

Activitate Amaru01

Răspuns la discuția politisti de frontiera arestati
matyz20 a scris:

Profesorii????
Profesorii iau si ei spaga???
Si eu de ce nu primesc?
Sunt profesor de 5 ani si crede-ma nu am primit macar o ciocolata. asa ca te rog sa scoti profesorii din lista. Nu de alta dar nu am vazut un profesor care sa aiba vreo limuzina parcata in fata scolii ori ganduri sa vina la scoala cu elicopterul.
Un profesor abia daca-si permite un Logan si dupa ce-si plateste rata lunara pentru el, nu mai are bani nici de benzina.
Si toate astea pentru ca suntem bugetari. Si bugetarii sufera toti pentru a acoperi gaurile din buget provocate de vamesii necinstiti arestati acum.
Deci.. DA!
Vamesii necinstiti isi merita arestul preventiv! Sunt niste criminali! Au omorat speranta celorlalti bugetari la un trai decent. Si nu doar a bugetarilor; a tuturor......


This just made my day. Nu vreau sa fiu nepoliticos si nici sa atac pe cineva dar nimeni nu a scris acolo "matyz a primit spaga". Daca dvs. nu ati primit asta nu inseamna ca nu sunt profesori in eterna si fascinanta Romania care nu au primit spaga. Si credeti-ma ca sunt profesori care au vile , credeti-ma la fel de bine ca sunt profesori ( si da din cei care au iesit in strada sa protesteze ) care au dus-o si o duc nemaipomenit. Acum luand problema profesorilor legata de meditatii ziceti ca este munca dumneavoastra. De acord! Mie orele de munca in plus mi se impoziteaza ... nu stiu cator profesori li se impoziteaza meditatiile pentru ca la fel nu stiu cati le declara. Orice padure are uscaciunile ei. Poate dvs. nu va incadrati in acea categorie dar va rog nu mai generalizati.