avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 288 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Activitate tiberiu60

Activitate tiberiu60

Casa de marcat a fost cumparata deoarece acesta a fost punctul de vedere al anaf pentru SRL fie el si pentru medici (doar un cod CAEN). Deci trebuie sa fie. Daca nu o are la un eventual control al fiscului este buna de plata. Sumele care s-ar fi obtinut din prestarea de servicii catre populatie sunt foarte mici la medicul de familie din provincie (sub 100 de ron pe luna) si nu se pricepe sa foloseasca casa de marcat, asa ca a fost luata decizia de a se elibera gratis. Medicul este in contract cu CNAS, se fac doar ordine de plata iar furnizorii de servicii (apa, gaze, curent....) sunt platiti cu ordine de plata. Incasari de la populatie nu se fac.
Cu stima.
Totusi cu F4019 cum ramane?
In legatura cu, conectarea la distanta a caselor de marcat in vederea transmiterii de date fiscale catre ANAF am urmatoarea speta:
1 Casa de marcat fiscala cu posibilitatea de a transmite la distanta datele dar nefolosita niciodata (medic pe SRL care a cumparat casa de marcat pentru ca asa este prevazut de lege).
Se trimite lunar declaratia F4019;
In noul context declaratia F4109 dispare si contribuabilul trebuie sa faca zilnic Raportul Z, evident pe zero, in acest fel deducandu-se faptul ca nu o foloseste?
Multumesc anticipat pentru raspuns!
Cu stima,
Un medic care are cabinet medical organizat sub forma de SRL (asociat unic) este obligat conform legilor fiscale in vigoare sa detina casa de marcat?
Multumesc anticipat!
Pentru dividentele din 2017, repartizate in 2018 (luna aprilie), avand in vedere ca asociatul unic este si pensionar in afara de impozit, care a fost platit, ce mai este de platit? (ma refer eventual la CASS)
Multumesc pentru raspuns!
Răspuns la discuția PFA suspendat
Stimate Domnule moderator, nu exista o procedura mai simpla si cu mai putine taxe(de activare, de radiere, etc, etc)? Adica, simplu, dar nu cunosc suportul legal. Speta: PFA suspendat dar cu mijloace fixe amortizate se radiaza. Care este soarta acestor mijloace fixe?
Răspuns la discuția PFA suspendat
Multumesc!
Discuție PFA suspendat
Buna ziua,
Am un PFA suspendat (CMI) de doi ani, deoarece am deschis un SRL cu acelasi profil de activitate.
Intentionez sa incetez si sa radiez PFA-ul. Problema care apare este urmatoarea:
Pe PFA am o masina ca mijloc fix, amortizat si imobilul in care este CMI-ul, care este cumparat prin contract de vanzare-cumparare si achitat (imobil mai vechi de 99 ani).
Din punct de vedere al taxelor si impozitelor la vanzarea acestora (16%+10.5%) totul imi este clar din ceea ce am citit pe forum.
Problema este daca PFA-ul suspendat le poate vinde si pe urma se radiaza sau care este procedura corecta si legala.
Multumesc pentru citirea intrebarii!
Cu stima,
Multumesc,
Cu stima,
Ideea este ca angajata mea nu doreste sa faca mai multe CIM. Fiind femeie de la tara o intereseaza doar sa-si faca munca si sa ia "salariul". Dumneaei face curat si intr-o parte si in alta. Deci, daca nu este posibil ca sa fie angajata doar la un singur angajator si cei doi angajatori sa isi regleze intre ei deconturile, inseamna ca este ceea ce v-am comunicat eu.
Cu stima