Am facut deja de ieri plangere penala la politie. Mi-au zis ca dureaza cam 2 saptamani pana cand sa dau un telefon sa-i intreb daca au gasit vreo pista.
Buna ziua,
Intampin urmatoarea problema si daca se poate as dori sa primesc si sfatul dumneavoastra si sa se si faca cunoscut acest mod de operare al hotilor.
Acum cateva zile am primit mesaj de la banca cu care lucrez ca un CEC depus spre incasare a fost refuzat la plata.
Motivul bancii care a emis cec-ul: Contul nu corespunde cu titularul.
Eu inainte de a-i da marfa soferului trimis cu CEC-ul, pentru ca era prima data cand lucram cu aceasta firma, desi in prealabil o verificasem si pe ministerul finantelor, am fost si la o agentie a bancii care a emis aceasta fila CEC, pentru a mi-l verifica daca-i in regula, la care doamna de la ghiseu, s-a uitat in zare la fila de CEC si mi-a zis ca nu vede sa fie vreo neregula. Consider ca angajata bancii emitente a acestei file CEC, ar fi trebuit sa tasteze in calculator, in baza lor de date si sa vada daca este vreo neconcordanta intre numarul de cont IBAN si denumirea firmei si spunandu-mi aceasta se evita acest mod de fraudare a firmei mele, pentru ca eu, clar sa fie, auzind acestea, refuzam sa-i mai dau marfa. Am fost si la banca unde urma sa-l depun pentru a fi incasat, intreband acelasi lucru si unde am cerut sa vada si daca aceasta firma figureaza in CIP. Mi s-a spus ca nu are inregistrate incidente la plata. Inarmata fiind cu astfel de raspunsuri de la unitati acreditate in acest sens, am mers si am livrat marfa. Am luat astfel o teapa de peste un sfert de miliard de lei vechi.