Aş vrea să ştiu ce consecinţă ar putea avea formularea plangerii prealabile impotriva unui act administrativ cu caracter individual peste termenul prevazut de art. 7 alin. 1 din Legea nr. 554/2004, in cazul beneficiarului acestui act administrativ.
Ce solutii ar putea sa pronunte instanta de contencios administrativ in cazul introducerii unei actiuni de suspendare sau de anulare impotriva actului administrativ.
Va multumesc !
Speta. O firma S.C. X........ S.R.L. a incheiat un contract de lucrari cu o institutie publica de interes local Administratia S.......... aflată in subordinea Consiliului local B....., in urma unei achizitii publice organizate conform OUG 34/2006, la data de 25.03.2010.
In contractul respectiv, in temeiul art. 24 din OUG nr. 34/2006, S.C. X.... are doua clauze de confidentialitate, acceptate de catre Administratia S.... S.R.L., la data incheierii contractului.
Ulterior, la data de 21.04.2010, Consiliul local B...., sub a carei subordonare se afla Administratia S......, a emis o hotarare de consiliu prin care, la art. 1, interzice institutiilor subordonate sa mai includa in contractele incheiate clauze de confidentialitate si deasemenea obliga aceste institutii sa publice aceste contracte pe pagina de internet a sa.
Art. 2 din aceeasi hotarare dispune ca toate ca contractele aflate in derulare si incheiate de catre toate institutiile aflate in subordinea sa, printre care se afla si Administratia S...., intra sub incidenta acestui act administrativ si drept urmare contractele respective vor trebui si ele publicate, astfel cele doua clauze de confidentialitate vor trebui facute publice.
Intrebare:
- Incalca sau nu art. 2 din hotararea Consiliul local B.... principiul neretroactivitatii legii civile, prin prisma faptului dispune ca si contractelor aflate in derulare sa se aplice actul administrativ adoptat, nu numai celor ce vor fi incheiate dupa intrarea in vigoare a acetui act administrativ.
pe data de 22.04.2010 am avut un termen de judecata la un dosar aflat pe rolul Curtii de Apel Bucuresti. La acest termen dejudecata s-a discutat cererea de sesizare a Curtii Constitutionale cu exceptia de neconstitutionalitate invocata de catre recurentul - reclamant, in ceea ce priveste un articol din Legea 350/2001.
Astazi 23.04.2010 am vazut pe portalul instantelor ca sa admis cererea de sesizare a CC si sa dispus suspendarea cauzei pana la solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate.
intrebarea mea ca intimat - parat este daca pot face recurs in 48 de ore de la pronuntare, avand in vedere dispozitiile art. 29 din Lg. 47/1992 care prevad ca Incheierea prin care se respinge cererea de sesizare a CC este atacabila cu recurs. Se poate interpreta ca si incheierea de admitere este atacabila sau nu ?
Întrebarea mea era dacă o Decizie a Curtii de Apel Bucuresti care a rămas irevocabilă la data de 15.02.2010, şi faţă de care am facut cerere de revizuire la data de 16.03.2010, a fost facută în termen având în vedere dispoziţiile art. 324 pct. 1 prin raportare la art. 101 alin. 3 Cod proc.civ., motivul de revizuire fiind cel prevăzut de 322 pct. 2 Cod proc.civ.
Am avut un dosar la Curtea de Apel Bucuresti.
La data de 15.02.2010 instanta s/a pronuntat irevocabil modificand solutia instantei de fond. La data de 16.03.2010 am introdus cerere de revizuire intemeiata pe dispozitiile art. 322 pct. 2 din codul de procedura civila. Am termen de judecata la data de 31.05.2010. As vrea sa stiu daca am introdus in termen aceasta cerere, avand in vedere dispozitiile art. 322 pct. 2 prin raportare la art. 101 alin. 3 din Codul de procedura civila. Va multumesc anticipat, in speranta unui raspuns.