avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 598 soluții astăzi
Forum Activitate ovi ovi

Activitate ovi ovi

De un an si jumatate sunt in concediu medical , avand diagnosticul de cancer gradul 4 , handicap grav,/ si m-am hotarât sa reîncep serviciul , bineînteles cu acordul oncologului . Momentan sunt in concediu de odihna de anul trecut . Aș dori sa știu ce drepturi am legate de orele prestate la serviciu și salarizare, mai precis daca beneficiez de reducerea programului de lucru, iar referitor la salariu , daca am scutiri la impozit . Mentionez ca sunt incadrat la politia locala . Va multumesc pentru un eventual ajutor .
Multumesc !!!
De 10 luni , ma aflu in concediu medical [diagnostic cancer gradul 4],in luna august am sustinut un examen de promovare in gradul imediat superior celui detinut a functionarilor publici , pe care l-am trecut [proba scrisa si interviul]. In luna septembrie conf. Referatului Serviciului Resurse Umane , am primit decizia cu nr... , in care este specificat si salarul brut lunar , pe care trebuia sa- l primesc din data de 01-10-2014. In Decizie se arata prevederile in baza carora am absolvit examanul ,; art 63 , 64 , 65 , al [1] si [2] din L 188/1999 , conf art. 26, L 284/2010 , coroborat cu art 5 alin 3 din OUG 103/14-11-2013 si HOTARAREA CONSILIULIU LOCAL nr ....privind modificarea si aprobarea Organigramei etc.Toti colegii mei care au promovat examenul , au primit salariul marit , iar eu NU. Am luat legatura cu cei de la financiar -contabilitate din institutia in care lucrez , unde am primit un raspuns evaziv in sensul ca exista o lege care nu-mi da voie sa primesc renumeratia marita, deoarece ma aflu in concediu medical !!!? Aici e marea mea dilema , primesc o decizie cu cele aratate mai sus si nu se aplica . Rog un mic ajutor juridic , daca este posibil . Va multumesc.
Răspuns la discuția Accident de munca!!!
Asa m-am gandit si eu!!! thanks!!!!