Alex_Munteanu a scris:
Faceti plangere la RADET si la Președintele Asociatiei.
Buna seara
am facut solicitare de clarificare catre presedinte/cenzor/administrator din Nov 2011, si nici pana azi (01.07.2012) nu am primit raspuns si sunt tot dus cu vorba.
Nu ca as fi as usor de amagit, insa din multe considerente am tot sperat sa se rezolve ceva.
Solicitarea suna cam asa:
"
Conform rugamintilor Domnului ...., in urma unor nelamuriri cu privire la cele trecute in Nota de plata lunara, am recurs la solicitarea unor informatii (de interes general) in scris, drept pentru care solicit atentia dumneavoastra in vederea clarificarii urmatoarelor aspecte:
A. Constat ca lunar, metrul cub de apa (rece/calda) se scumpeste conform cresterii cursului valutar(si banuiesc ca nu are nici o legatura cu acesta) desi din cate informatii am eu, el(pretul metrului cub), ar trebui sa fie cat de cat constant.
B. Pe luna August, constat ca ati scazut 120 ron din fondul de rulment aferent apartamentului, postand o informatie din care eu unul nu inteleg nimic. Mai mult decat atat, in josul paginii la paragraful Datorii restante treceti acest fond de rulment ca RESTANTA ?
C. Pentru luna Iulie ati trecut nefondat, un numar de trei (3) persoane si conform spuselor dumneavoastra am depus o cerere de lamurire a acestei situatii, pentru care nu am primit nici pana acum un raspuns oficial. Mai mult decat atat, pentru luna August, constat cu stupoare ca la acest apartament sunt trecute una (1) persoana!!! In baza carui fapt / reglementare / decizii ati trecut o persoana?
D. Tin sa va amintesc, ca asa cum am declarat anterior (in scris), nu voi plati factura aferenta lunii Iulie decat dupa ce voi primi raspunsul oficial la adresa depusa in luna Septembrie.(....mentionez ca am continuat totusi sa platesc)
E. Constat ca in josul notei de plata pe luna August, apare o singura data de facturare saptamanala si anume Miercuri. In lunile anterioare aveati 2 date saptamanale de plata(marti si miercuri). La avizierul scarii B este trecut ca zi de plata Joi!!! Nu credeti ca ar trebui sa fie comunicate corect, oficial si peste tot aceeasi data de facturare? Sau cumva trecand la o singura data de incasare ati redus si salariul dumneavoastra?
F. Cunosc (din auzite) ca s-a schimbat personalul care face curatenie pe scara. Nu credeti ca ar trebui sa stie toti locatarii care este programul si indatoririle acestora? Personal sunt nemultumit de frecventa de curatirii a palieraului etajului 8.
G. Observ ca deseori apare o cheltuiala pe nota de plata, drept ajutor de deces. Ne puteti comunica cine a decis ca acesta sa fie obligatorie si in cuantum de o anumita valoare? Nu cumva acest ajutor de deces ar trebui sa fie voluntar sau benevol si nu neaparat impus ? Cine sau ce lege/ hotarare/ decizie conditioneaza aceasta plata?
H. Constat ca diversi locatari au caini de companie, care sunt frecvent „aeristi”. Banuiesc ca se fac o serie de cheltuieli cu aceste animale precum: lift, interfon, ghena si chiar incalzire. Ati analizat acest aspect? Ati luat vreo decizie in acest sens?
Zilele trecure chiar eu am fost incoltit (la propriu) in gradina comuna din fata blocului de cainii pripasiti acolo. Nu credeti ca ar trebui luata o decizie si aspupra acestora? Sau acelora care sunt „gazduiti” la uscatorie? Nu este mai bine sa preveniti un pericol decat sa incercati sa va disculpati ulterior ?
I. Constat mai nou ca odata cu livrarea agentului termic, pe coloana de la baie, pe teava de tur vine apa rece si pe cea de retur vine apa calda. Nu cred ca mai este nevoie de a spune ca in aceste conditii caloriferul este rece! Rog a analiza acest aspect si a dispune masurile care se cuvin, in caz contrar ma vad nevoit a va solicita reducerea suprafeţei pentru care voi plati incalzirea.
Neoficial, am auzit ca aceasta problema a fost constatata si adusa la cunostiinta de anul trecut, dar imi doresc sa fi fost indus in eroare.
J. Am observat aparitia acelei balustrade la intrarea in bloc. Ne puteti comunica costurile aferente acestei investitii? Ne puteti comunica (si tine la curent, lunar, la avizier) situatia fondului de reparatii si valorile cheltuite din acesta?
K. Tinanad cont ca pentru scara ce da in spatele blocului, a fost constriuta o rampa de urcare/coborare, nu credeti potrivit a exista una si pentru intrarea principala ?
L. Conform celor discutate, promise si declarate anterior, tin sa va comunic faptul ca incepand din luna octormbrie, la acest apartament vom fi trei (3) persoane, si solicit mentionerea acestei valori pana la o ulterioara declaratie sau constatare probata a unor terte persoane.
M. Puteti comunica oficial (la avizier), care este situatia restantierilor si masurile care s-au intreprins in vederea solutionarii acestor probleme?
Cu speranta ca vom primi raspuns la cele mentionate mai sus, conform temeiul legal invocat de HG 1533/2007 Art.12, va asiguram de intrega noastra consideratie.
Cu stima...
"
Suplimentar inteleg ca sunt anumite "obiceiuri"gen:
-nou nascutii nu sunt trecuti la nr de pers/ap timp de 1 an;
-ajutorul de deces este obligatoriu;
-secretul asupra salariilor platite de asociatie, etc, care sunt cunoscute de foarte putine persoane si nu sunt declarate oficial / in scris.
De curand mi s-a nascut al 2-lea copil si lumea nu intelege de ce nu-l trec la intretinere--de fapt administratorul l-a scos.
In plus declar (in scris) pe propie raspundere numarul persoanelor care locuiesc in fiecare luna, pentru ca Administartorul trece persoane functie de cate imi trec pragul sau cate ii spun vecinii.
Multumesc anticipat pentru ajutor, si in speranta ca nu v-am plictisit astept opiniile/ comentariile/ sfatul Dumneavoastra.
PS: administratorul a semnat de primire-in dublu exemplar, a negat ca are de declarat ceva cu privire la acest subiect, (nu mi-a dat numar de inregistrare, ca nu el gestioneaza asa ceva) presedinta mi-a comunicat (initial) ca i-a inmanat raspunsurile administratorului spre difuzare, iar ulterior mi-a recomandat sa fac ceea ce cred ca-mi ramane de facut !?!?!?