Au fost efectuate lucrări de reparații la ușa de acces în bloc de către un proprietar din cadrul asociației de proprietari. Materialele necesare au fost aprovizionate de către administrator pe baza de bonuri s-au chitanțe fiscale. Cum trebuie sa procedeze administratorul pentru a justifica cheltuielile efectuate pentru aprovizionarea materialelor, scăderea acestora din gestiune și mai ales care ar fi forma de justificare a plății efectuate către persoana care a efectuat lucrarea? Un proces verbal al comitetului executiv, al comisiei de cenzori, a unei comisii care a verificat cantitatea și calitatea lucrărilor executate și care au stabilit valoarea prestației executate și sa propună scutirea de la plata fondului de reparații a persoanei care a efectuat lucrările de reparații în cuantumul sumei stabilite de către comisie, se poate? Exista reglementari în acest sens?
Mulțumesc mult!
Subsemnatul Nica Ion, domiciliat în localitatea Oravița, strada Zona Gării, bloc B18, scara A, apartamentul 1, județul Caras Severin, cod 325600 va sesizez următoarele:
Am primit o invitație din partea VOLKSBANK Romania Suc./Agenția Caransebeș prin adresa cu nr. 25049/ 20100903 în care se face referire la aplicarea dispozițiilor Ordonanței de Urgenta a Guvernului nr. 50/2010 și a respectării cerinței stabilite în cuprinsul acesteia privind asigurarea conformității cu noile prevederi legale a contractului de credit (convenția de credit) nr.0115075 din 16.08.2007 pe care îl am semnat cu Volksbank Romania S.A., sa ma prezint la sediul sucursalei din Caransebeș pe data de 17.09.2010.
Am răspuns acestei invitații printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire pe care am expediat-o pe adresa sucursalei Volksbank din Caransebeș pe data de 15.09.2010 în care am arătat ca nu ma voi prezenta la sediul sucursalei pentru a semna actul adițional la contractul de credit mai sus menționat și am menționat și motivele pentru care nu sunt de acord cu modificările ce urmează a fi aduse contractului de credit și nici cu argumentele prezentate de către conducerea băncii în acest sens în vederea aplicării dispozițiilor Ordonanței de Urgenta a Guvernului nr. 50/2010.
Aceasta convenție a fost dublata de asigurare a garanțiilor, deși la data încheierii convenției de creditare am avut o asigurare pentru imobil și bunurile din imobil, noua asigurare efectuându-se la asiguratorii agreați de banca; riscul valutar este suportat de către mine, nicidecum de către banca, iar pentru neplata ratelor la termen am suportat prevederile clauzelor speciale.
M-am adresat cu o plângere și Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Caraș-Severin în care am arătat cele de mai sus.
Fata de cele arătate mai sus, va rog sa ma sprijiniți și sa ma îndrumați pentru a ma afilia și eu unui grup care sa acționeze în instanta banca pentru ca sa respecte prevederile legale și sa normalizeze cât mai urgent situația actuala.
Cu deosebit respect și considerație,
Ion NICA
Saru' mana. Multumesc pentru raspunsul clar si documentat! Am sa tin cont de recomandarea dumneavoastra, am sa caut un avocatcare sa-mi rezolve problema. Daca erati dumneavoastra prin apropiere, va alegeam pe dumneavoastra.
Cu deosebit respect si consideratie,
Ion NICA
Am cumparat un teren intravilan. In momentul in care am ajuns in fata notarului pentru incheierea contractului de vanzare - cumparare s-a constatat ca de fapt am cumparat doua parcele de teren cu nr. TOP diferit (logic) succesive. Am incheiat contractul de vanzare - cumparare doar pentru o parcela achitand suma solicitata de catre proprietar pentru cele doua parcele. M-am deplasat cu proprietarul celor doua parcele la un avocat pentru intrarea in posesie si a celei de a doua parcele. Am achitat de doua ori taxele solicitate de avocat si nu a rezolvat cazul motivand ultima data ca s-a abrogat institutia Uzucapiunii. Fac precizarea ca proprietarul terenurilor nu poate face dovada cu inscrisuri ca persoanele care figureaza in evidentele de la Cartea Funciara sunt decedate. A prezentat de la primaria din localitate documente care atesta ca a achitat impozitul aferent pentru teren si a facut dovada cu martori in instanta ca este proprietarul terenurilor respective si ca le-a folosit un timp indelungat.
Cu deosebit respect si consideratie va rog sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac ca sa rezolv situatia prezentata mai sus.
Multumesc!
Sunt administrator si casier la doua Asociatii de proprietari. In Adunarea generala a proprietarilor s-a stabilit plata, lunar, pentru serviciile prestate de catre administrator si casier pentru prima asociatie in valoare de 6 Ron/apartament (total = 84Ron), iar pentru a doua asociatie tot in valoare de 6 Ron/apartament (total = 72Ron).
Ce taxe si impozite trebuie sa platesc pentru aceste venituri?
Cu deosebit respect,
Ion NICA