avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 481 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters143789

Activitate ContSters143789

Răspuns la discuția Procura reprezentare succesiune
multumesc de raspuns, cat se percep taxele pt aceasta procura?
Buna ziua doamnelor si domnilor.Sa incep cu inceputul.Eu sunt o nepoata si va detaliez problema mamei mele.Bunica mea a murit in luna noiembrie 2013 in nordul moldovei adica la Botosani,mama mea locuieste la GALATI.(Bunicul decedat 1974, ele erau copii la vremea aceea)
Mama mea mai are 3 surori si trebuie sa faca succesiunea am inteles in decursul unui an.Bunica are o casa batraneasca si terenuri in diverse locuri.Mama mea nu poate merge acolo din motive de sanatate.Isi doreste ca partea ei care ii revine la mostenire sa o de-a unei surori care a avut grija mai mult de bunica.
Intrebarea mea este ce documente ii trebuie sa faca procura si ce trebuie sa scrie in procura sa fie bine argumentatat si sa nu intampine probelema.
Inca o data mama e din Galati, bunica este la Iasi iar sora mamei care doreste sa ii de-a este din Bucuresti.-dar se va ocupa la tara de toate demersurile cu succesiune.
Astept un raspuns de la dv.
O sapatamana usoara.
Adresa mea de email alinamanea78@yahoo.com
Multumesc de raspuns.
intrebarea mea este acel act de donatie are valabilitate daca nu este inregistrat si nu are stampila.
Se poate vinde acest teren
Sa inteleg ca actele trebuie facute cu doamna care are terenul de la tatal sau in urma succesiuni chiar daca a donat acestei persoane acest pamant in contul unor banii care nu a mai putut fii datorati.
Astept un raspuns .
Sa nu cumva sa facem o mare greseala si sa fim atacati in instanta dupa ce oferim banii.themis a scris:

Donaţia presupune un act autentic. Adică, un act încheiat în faţa notarului public, o incheiere de autentificare cu tot ceea ce presupune acea încheiere.

Proprietar este acea persoană care este înscrisă în cartea funciară. Numai cu ea puteţi încheia un contract de vînzare-cumpărare. Numai ea vă poate transmite dreptul de proprietate, lucru pe care ar fi trebuit să vi-l comunice notarul la care aţi apelat.




Buna ziua.Aveti toata aprecierea mea.Revin si eu pe site cu o noua problema si anume.
Eu si sotum meu ne-am hotarat sa investim cativa banuti in pamant arabil.Am gasit persoana care vinde o suprafata de teren si am inceput sa perfectam actele.Proprietarul a venit la notariat cu un act de donatia , precum ca avea acest pamant de la o doamna care o imprumutase cu niste banii si nu a mai putut sa ii de-a inapo.In concluzie in contul acestor banii au fost si au intocmit acest act de donatie pentru respectiva suprafata de teren.Mentionez faptul ca doamna aceea avea acest pamant de la tatal ei care a murit si ia revenit in urma succesiuni.
Mergand acum sotul meu cu domnul la notar au descoperit ca acel act nu are numar de inregistrare si nici stampila doar semnaturi ale doamnei, domnului si a notarului.Ce este de facut in continuare.La impozit in baza de date este domnul care ia fost donat , iar la cadastu doamna este in acte.
Mentionez faptul ca acum la ora actuala aceste doua persoane nu se agreeaza, adica nu vor sa mai auda una de cealalta.
Intrebarile mele sunt :
-ce se poate face in cazul acestui act, daca este valabil fara stampila si numar de inregfistrare
- a cui este in momentul de fata aceea suprafata de teren legal conform documentului
- cum se poate face vanzarea lui in aceasta problema, cu cine trebuie facut actul de vanzare-cumparare daca ne hotaram sa ii oferim si banii
-daca se poate ataca actul de vanzare cumparare de unul dintre ei dupa aceea si sa avem noi un mare esec.
Va rog frumos cateva raspunsuri relevante si cat mai curand posibil, ca ne preseaza timpul si peste o luna plecam din tara.
Va multumesc mult si va doresc multa sanatate si putere de munca in continuare.
Buna ziua.Am si eu o mare problema pe care nu o inteleg si anume sa va explic.Parinti mei locuiesc pe timpul sezonului rece adica iarna in aceasta garsoniera, vara merg la curte la tara.Deci revin doar iarna.In luna MAI a acestui an au plecat la tara si au anuntat VERBAL la adinistratie cum se proceda de obicei adica din anul 2002 ca au plecat de la 1 mai. In luna IUNIE s-a schimbat conducerea si acum avem mari probleme cu intretinerea si anume pe luna mai au trecut 2 persoane cu suma de 59 lei, in luna iulei tot asa si cu consum de apa 3 mp ca luna mai si cu penalitati ca nu am platit luna mai 1,7 lei.Am fost sa discut pe cale amiabila cu dumnealor, nu s-a putut in concluzie ca sunt buna de plata ca au luat baza de date de la fostul administrator si acolo asa figuram.Mie nu mi se pare normal sa platesc 2 luni la rand sumele acestea si mai ales ca daca nu vom plati se mai adauga si penalitati , tinand cont ca intodeauna am fost la zi cu plata.Intrebarea mea este ce pot face eu in calitate de proprietar nevinovat cu aceste 2 luni , mai ales ca stiti si dv. cum sunt pensiile.Unde pot face o sesizare , cum pot sa rezolv aceasta problema, ce trebuie sa fac pe viitor pentru aceasta problema.Ma face inca o data in viata sa cred ca nu trebuie avut incredere in oamenii.Intrebare in cazul cand se face cerere trebuie sa ne de-a numar de inregistrare.Am vorbit u cineva care zice ca de obicei la bloc se face cerere dar niciodata nu i-a dat numar de inregistrare.Ma face sa cred ca si daca faceam cerere nu era luata in calcul.Dar intodeauana in acesti ani am avut incredere.
Inca o data va rog sa ma ajutati, daca se poate sfatul unui specialist , timpul trece si luna viitoare nu vreau sa mai apara in plus crestere la penalitati.
Multumesc mult de raspunsuri.













Parinti
cate zile libere platite are dreptul un salariat care se casatoreste , conform codului munci
Răspuns la discuția balcon fara declararea lui.
Multumesc mult celor care mi-au raspuns.Un sfarsit de saptamana linistit va doresc.
Răspuns la discuția balcon fara declararea lui.
stie cineva cat sunt taxele si termenele,in antecontracr am pus 30zile dar se poate simai repede daca ii dam actele ce il le-a cerut cumparatorului la banca
Buna ziua. In anul 2004 am cumparat un apartament la parter.In aceelasi an am demarat lucrarile pentru constructia unui balcon , avand toate autoriyatile necesare pentru demararea lucrari.Am finalizat lucrarea dar fara sa stim nu am fost sa il declaram.Acum la momentul oportun vrem sa vindem acest apartament si cel caruia il vindem ne solicita cadastru la zi, adica si cu balcon.
Ce putem face noi acum in momentul de fata pentru a obtine cat mai repede acest cadastru la zi.Domnilor le solicita banca aceste acte pentru a le oferi imprumutul.Ce este de facut cat mai curand posibil pentru ca sa nu impedicam aceste persoane mai ales ca ei ne-au dat un avans pentru a fi sigur ca il cumpara.
Va rog frumos ajutatima ,care sunt etapele de parcurs si daca se percep amenzi.
Momentan lucrez la buget cu contract pe perioada determinata pana la 31 august 2012.Cineva mi-a sugerat ideea de a ma angaja la 1 septembrie la un privat si apoi unitatea sa ceara detasarea de la privat si sa imi faca contract in continuare la buget.
Intrbarea mea este daca aceata varianta este corect legala ce legislatie se aplica in acest caz, conform carui act...
Si o alta nelamurire este daca privatul este persoana fizica autorizata si daca poate sa faca aceste demersuri.Am inteles ca el trebuie sa ma angajeze pe aceelasi post si cu salariu aceelasi care l-am avut la bugetari.
Este corect aceasta modalitate de detasare, daca nu ce pot face eu ca persoana sa am in continuare loc de munca deoarece post pe care lucrez nu este deblocat.