avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 586 soluții astăzi
Forum Activitate jovi_jo

Activitate jovi_jo

Buna ziua,va rog sa-mi spuneti daca este legal ca elevi unei scoli sa mearga sa-si sustina cursurile intr-o alta scoala.
Din cauza ca sunt multi elevi clasele III,IV si VI trebuie sa mearga la scoala de dupamasa,o posibilitate ca aceste clase sa mearga de dimineata ar fi sa mearga la o alta scoala.Va rog sa-mi spuneti daca este legal si daca exista un art legal care face posibil sau nu acest lucru.
Multumesc.
Răspuns la discuția Inca in biroul de credit
Nu am nici o intarziere,gresala este a bancii ca nu au transmis la BC faptul ca eu am achitat owerdraft-ul.In raportul de credit de la BC imi apare ca si credit(pe care eu l-am inchis in aprilie 2014).
Răspuns la discuția Inca in biroul de credit
Overdraft-ul a fost inchis in ziua in care am achitat toata suma(prin cerere de inchidere Aprilie 2014) nu sunt nici pe plus nici pe minus,la banca nu mai figurez cu nici o datorie doar ca ei nu au transmis BC-ului si am ramas acolo cu acest credit.
Răspuns la discuția Inca in biroul de credit
Buna,
am vb deja si am primit o adeverinta,dar pe mine m-au pus intr-o situatie jenanta fata de cealalta banca si am facut si cateva drumuri din cauza lor.
Nu cred ca merita o impacare amiabila,au trecut 8 luni de cand am achitat datoria,ma sunau in fiecare zi sa ma intrebe cand merg sa o achit si eu acum ce fac?
Multumesc.
Buna ziua,am si eu o problema cu Raiffaisen bank.Am avut o deschidere de cont pe care am achitat-o in data de 04.04.2014,saptamana trecuta am facut o cerere pentru un alt credit la o alta banca si surpriza inca figurez in biroul de credit cu acest descoperit(valoarea totala adica 3773 ron).
Ce as putea sa fac impotriva bancii raiffaisen?
Multumesc.
Buna,nici daca-i dau in judecata nu am sanse de castig.
Multumesc.