Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii despre etichetarea jocurilor de societate.
Specificatii: produse din lemn, hartie, carton, plastic, etc.;
Nu sunt destinate copiilor sub 3 ani, unele au varsta minima de 10-14 ani;
Sunt importate din UE/SUA de catre distribuitori romani si plasate pe piata printr-un magazin de retail.
Ambalajele au informatii in limba engleza/germana despre joc.
Ce informatii ar trebui sa contina eticheta de pe produsele care ajung pe raft? (baza legala pentru aceste informatii daca se poate, va rog).
Pot face un singur model de eticheta pentru toate produsele sau trebuie sa fac pentru fiecare in parte (avand in vedere faptul ca sunt peste 300 de jocuri diferite, iar acest numar se schimba de la luna la luna). Exista cumva vreo formula care sa fie in conformitate cu legislatia?
Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii legate de deschiderea unei terase in fata unui magazin cu produse cu specific recreativ. Ce pasi ar trebui sa urmez pentru obtinerea autorizatiei si ce implica acest proces (costuri, autoritati la care trebuie sa apelez, pe cat timp se elibereaza autorizatie si in ce internal se obtine aceasta). Mentionez ca este vorba de un spatiu public (trotuar).
Multumesc anticipat.
Am o SC care desfasoara activitatea de comert cu amanuntul, iar in acelasi timp organizeaza evenimente, in spatiul de comercializare. Marfurile vandute reprezinta jocuri pentru copii (confectionate din carton, lemn, plastic etc).
Inrebarea este: cum pot sa scot din gestiune jocurile pe care le deschid si le pun la dispozitia copiilor (in mod gratuit) si care s-au deteriorat datorita uzurii? Ce inregistrari contabile trebuie sa urmez si ce pv, declaratii trebuie sa justifice aceste pierderi. Se aplica HG 831/2004?
Multumesc anticipat.
Vreau sa infiintez o S.C. si am gasit un spatiu comercial perfect pentru realizarea activitatii, insa aceasta nu este gata inca, si daca nu semnez contractul de inchiriere (nu fac plata in avans), pierd acest spatiu. Intrebarea mea este daca pot sa efectuez plata din conturile proprii, iar ulterior sa deduc facturile. Si daca se poate, cum ar trebui sa fac aceasta plata in avans, din punct de vedere legal ca apoi sa o deduc.
Multumesc anticipat pt suport.
O societate (A) inregistrata ca platitoare de TVA in Romania, cu sediul in Romania, efectueaza teste pentru o societate din UE (B), inregistrata ca platitoare de TVA in tara de origine. Cum se procedeaza in acest caz? Societatea A sau B plateste TVA? Se emite factura cu sau fara TVA?
Va multumesc anticipat.