Buna ziua!
Anul viitor urmeaza sa ma pensionez ptr. limita de varsta 62 ani si 6 luni si stagiu complet de cotizare de 35 ani. Sunt mama a doi copii, locuiesc intr-un oras poluat, am studii universitare de licenta si , in perioada 1987-1996 am beneficiat de pensie de invaliditate gr. II ( pensionata dupa 5 ani de activitate in campul muncii). Va rog sa-mi spuneti daca in cererea de pensionare pe care o voi intocmi, sunt necesare toate aceste informatii si daca, perioada in care am fost pensionata medical se adauga la vechime. Va multumesc anticipat!
Buna ziua,
Dezbat succesiunea pentru parintii mei ( ei sunt in viata dar nu au Titlul de propietate pe numele lor ci , al bunicului decedat) .Bunicul decedat a fost recasatorit cu o femeie ( care m-a crescut) care a avut o sora, iar aceasta la randu ei (decedata si ea) are o fiiica care locuieste de multi ani in America..Am ajuns intr-un punct in care dl notar imi solicita acte de stare civila pentru aceasta persoana care este in America ..Nu mai traieste nimeni din persoanele care ne-ar putea spune ceva despre persoana aceasta matusa prin alianta a tatalui meu... Va multumesc mult!
Buna ziua! As dori sa stiu ,va rog, cand se inregistreaza o cerere, în ziua depunerii sau poate fi înregistrată si ulterior. Am nevoie de norma legala., unde este reglementat acest aspect. Multumesc!
Buna ziua, părinții sunt decedati si urmeaza sa incep procedura de succesiune.Printre actele solicitate am gasit ceva referinte privind certificatele de Acționar.. Printre actele parintilor am gasit si Certificate de Acționar din anul 1996 la două societăți din Galati ,
Helites si Plase Pescaresti ,.Imi poate spune cineva, va rog, daca as mai putea obține informații despre aceste acțiuni? Ce s_a intamplat? Carei instituție sa cer informații? Multumesc!
Buna ziua,
Pentru dezbaterea succesiunii am obtinut in anul 2020 adeverinta, certificat fiscal si Anexa nr. 24, documente necesare pentru demararea succesiunii. Datorita pandemiei si unor probleme de sanatate nu am reusit continuarea procedurii.Acum am solicitat Primariei actualizarea acestor documente ( referitor la casa, terenuri , nu s-a schimbat nimic intre timp) , Primaria este de acord cu actualizarea adeverintei si a certificatului fiscal insa nu stiu daca Anexa nr. 24 are un termen de valabilitate...Documentul eliberat atunci ,in 2020, nu are specificat nici un termen de valabilitate si nici Primaria nu mi-a dat un raspuns clar.. Poate cineva sa ma ajute cu aceasta speta?? Va multumesc!.
Buna dimineata,
Cred ca nu am fost prea explicita cu speta respectiva..
In primul rand nu vreau sa dispun de un teren pentru care nu am acte de proprietate, pentru ca, corect, nu am dezbatut inca mostenirea , dar am titlul de proprietate al parintelui meu decedat si platesc impozit, in fiecare an de la decesul acestuia. Impozitul se achita de proprietar, iarasi corect dar acesta fiind decedat, eu in calitate de fiica am platit si platesc toate impozitele catre stat, incluzand si acest teren ( vie) pentru care am platit deja impozitul. Dar nu asta era solicitarea mea.
Mai mult nu eu am dorit sa dau terenul spre a fi lucrat , solicitarea a venit din partea unor tineri care cresc animale si care au vazut ca nu se mai ocupa nimeni de teren si ar dori sa cultive acolo porumb etc...
In concluzie dau un teren spre a fi lucrat, nu am cerut nimic la schimb doar sa-mi restituie impozitul si asta incepand cu anul viitor (impozitul reprezinta o suma modica de 50-60 Ron) dar la momentul cand voi dori sa vand , respectivii sa-mi restituie terenul fara sa ridice alte pretentii. Asta era de fapt rugamintea mea de a primi sprijinul specialistilor si nu faptul ca as dori sa le dau ""cu flit"" cum spuneti d-voastra.
M-am gandit la faptul ca la momentul cand voi dori sa dispun de terenul meu, respectivul ar putea ridica pretentii, nu stiu , ca a facut un gard, ca a plantat un copac....ca are nu stiu ce cultura care trebuie adunata ...etc.
Multumesc!
Cu respect!