avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1131 soluții astăzi
Forum Activitate carmen-silvia

Activitate carmen-silvia

Sunt profesor titular intr-o scoala. in anul scolar 2011-2012 nu am beneficiat de concediu de odihna. Conform Legii Educatiei Nationale nr.1/2011 urma sa intru in concediu de odihna in vacanta de vara(dupa terminarea anului scolar-17 iunie 2012). Urma sa beneficiez de 62 de zile de concediu. La data de 5 iunie 2012 am fost detasata prin OMECTS director la Casa Corpului Didactic . In fisa de lichidare au fost specificate zilele de concediu de odihna neefectuate desi am solicitat in scris conducerii scolii sa-mi platesca zilele de concediu. Prin natura functiei nu pot sa-mi iau 3 luni CO.Ce pot sa fac in acesta situatie? Mentionez ca si de la acesta istitutie din 5 iunie si pana la 31 dec.2012 beneficiez de 13 zile de concediu(concediul de odihna a directorului este de 25 zile/an).Clubul Copiilor unde sunt titulara cat si CCD sunt subotdonate ISJ ca ordonator de credite bugetare. Multumesc mult!
Un director de deconcentrata sau de scoala daca a fost colaborator al securitatii mai poate ocupa functia in continuare?
M-am inscris la Universitarea Spiru Haret-Facultatea de stiinte juridice si administrative in anul 2008 forma de invatamant la distanta.In anul urmator respectiv 2009-2010 la FR iar in acest an 2010-2011 am urmat cursurile forma de zi.Peste cateva zile dau licenta la Brasov. Imi va fi recunoscuta diploma? Va rog din suflet sa ma informati daca cunoasteti.Cu stima va multumeste, Gabriela