Multumesc! Asa o sa fac.Doream doar o parere avizata ,dar se pare ca unii fac bascalie de cei care nu cunosc la fel de bine ca si ei legea.Credeam ca acest forum este ca sa ne ajutam nu sa radem unii de altii.
Multumesc! Este hilar si daca scriu inspector Ionescu Petru (in speta cel care a intocmit actul) si inspector coordonator Popescu Ioana(in speta eu) ?#-o
Deci,sa va explic.Aici nu este vorba de cum ma numesc colegii ci unde imi pun eu semnatura.Pana nu demult ,mai exact pana la aparitia ordonantei 63 eram sefa de serviciu.Acum,pot eu doar pe baza acestei dispozitii de primar prin care am fost imputernicita sa semnez acte si sa coordonez serviciul in locul sefului de serviciu?Adica o lucrare este semnata de una dintre colege care a intocmit-o si imi este inaintata la verificat.Eu unde semnez? Ca ce?#-o
Tocmai am intrat in posesia unei dispozitii de primar prin care am fost delegata sa coordonez si sa semnez actele compartimentului.Intrebarea mea este cum ma intitulez? Sef compartiment? Sef coordonator compartiment?Ce titulatura folosesc ?Va mentionez ca in urma reorganzarii conf.63/2010 postul de sef serviciu a fost desfiintat.In cadrul compartimentului au fost detasate cu 40% ,2 persoane din alte compartimente,functionari publici,care sa ma ajute la treaba.#-o:D
Pentru a semna acte esti numit printr-o dispozitie de primar.Dar aceasta dispozitie *de a semna acte *nu te investeste si in functia de sef de serviciu,deci,implicit nu beneficiezi de sporul de 30 % de sef serviciu.Poti fii numit temporar ca sef pe o perioada de 6 luni numai daca exista postul de sef serviciu vacant si daca ai o dispozitie de numire eliberata de primar in acest sens.
Interimar inseamna ca inlocuiesti titularul,iar temporar inseamna ca esti numit pe un timp limitat,in acest caz de 6 luni.
Deci,parerea mea este urmatoarea:Consiliul Local aproba organigrama si statul de functii,apoi se cere avizul ANFP,dupa care compartimentul resurse umane face un referat prin care se propune numirea in anumite posturi/functii publice,ca urmare a restructurarii/reorganizarii ctivitatii.Se cere aprobarea scrisa a functionarului public.Primarul face noile numiri in functia publica.Daca sunt mai multi functionari care indeplinesc conditiile pentru un anume post se organizeaza concurs.Daca nu fiecare in functie de clasa pe care o are ocupa postul ramas vacant.E simplu.