avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 551 soluții astăzi
Forum Activitate alecsiaflorin

Activitate alecsiaflorin

buna ziua!
am observat astazi ca pe diploma(care e duplicat) unele litere nu se mai vad,s au sters.ce as putea face?.i mi este necesara in strainatate
multumesc
Răspuns la discuția fisa postului
m ar interesa un articol din codul muncii.mi a spus ca nu pot fi platit.lucrez la spital.
Discuție fisa postului
buna seara! sunt asistent medical si astazi seful meu mi a spus ca soferul va pleca in concediu iar eu voi conduce masina de servici si mi voi exercita si sarcinile de asistent medical in acelasi timp,intrucat noi efectuam munca de teren,noi suntem 3 asistenti care avem aceeasi incadrare, facem aceeasi munca dar doar la mine in fisa postului e trecut sa conduc masina de servici.fisa postului e semnata de mine dar la vremea respectiva am crezut ca si celelalte fise sunt la fel,(asa mi a spus seful la semnarea fisei)va rog spuneti mi cat este de legal.multumiri
Răspuns la discuția Plan invatamant
multumesc.dar problema e ca in strainatate solicita planul de invatamant
Discuție Plan invatamant
Buna ziua.in anul 2004 am absolvit o scoala postliceala sanitara care prin anul 2006 a fost inchisa.acum o luna am apelat la fostul director,care detine arhiva scolii,pentru a-mi elibera planul de invatamant ,necesar plecarii in strainatate,dar acesta refuza sa mi semneza si sa-mi stampileze acele hartii necesare.ce pot face in acest caz? MULTUMESC ANTICIPAT!
multumesc!
Buna ziua!Sunt asistent medical, lucrez in spital.as vrea sa stiu daca exista in Codul Munci o reglemetare prin care as avea posibilitatea intreruperii activitatii timp de 1 an de zile.Multumesc!
cred catine de educatie!!!!!!!daca e interzis e interzis!!!