avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 491 soluții astăzi
Forum Activitate TIME BM

Activitate TIME BM

Răspuns la discuția modificare COR
multumesc ptr sfat ....culmea!...am instalat revisal 5.0.8....si nu apare ,altfel n-as fii venit cu cereri de ajutor ,iar ptr cei care verifica inclusiv site-ul Ministerului Muncii vor avea surpriza ca acest COR ca si altele sa nu apara in revisal...asa ca astept incontinuare precizari inteligente!
dat fiind modificarile de COR din august 2011,incepind cu ianuarie 2012,ce facem daca in REVISAL nu putem introduce noul cod ?
ex.261918 consilier in proprietate industrila autorizat ,REVISALul spune COR INCORECT!!!!
Exprarea unui contract de munca ,incheiat pe o perioada determinata ,mai are nevoie si de decizie de incetare a activitatii ?
Daca da ,si acesta nu a fost incheiata ce sanctiuni primeste angajatorul?
Exiata un termen limita pina la ce data de la incetarea contractului de munca se comunica in REVISAL o asemenea decizie ?
documentele sunt completate de un functionar anaf ...si intinse spre semnare contribuabilului ,persoana fizica ,din zona rurala ...careia i se specifica ca "i s-a facut un favor "....contribuabilul semneaza un formular gata completat .....
in vederea solicitarii in instanta a anularii documntului prin deschiderea in pararel a unei plangeri penale ,unde se specifica ca este interzis functionarului public sa completeze un document in numele contribuabilui ?
care este reglementarea legala si/sau procedurala care interzice unui functionar ANAF sa completeze o cerere si sau declaratie a unui contribuabil ,cerindu-i ulterior acestuia sa o semneze ?
Răspuns la discuția analizele medicale
cred ca d-nul Tudor Valeriu,greseste ....
1.precizare conform careia angajatorul are obligatia sa plateasca analizele mediale la angajare ,era o eroare ,reparata de noul Cod al Muncii ,care precizeaza printre altele :certificatul medical vizat de medicul de medicina muncii trebuie sa fie emis inainte de data inregistrarii contractului de munca!Lucru firesc ,care ne arata ca devii angajat la semnarea contractului de munca ,iar angajatorul nu este obligat sa te angajeze decat dupa ce faci dovada ca esti apt ptr postul ptr care urmeaza sa fii angajat.
2.confort art.193 (2)...obligatiile salariatului in raport cu angajatorul care a suportatat cheltuielile de formare profesionala se stabilesc cu acordul partilor si fac parte integranta din contractele individuale de munca!
3.angajatorul este obligat sa plateasca doar verificarile medicale periodice .
4.daca este precizat in fisa postului ,anexa la contractul individul de munca ,ca aveti obligatia sa va prezentati la medicul de medicina muncii conform unui grafic/anunt/instiintare sau la expirarea valabilitatii certificatului medical,sunteti bun de plata .....sau de desfacera contractului de munca!
1.se poate declara punct de lucru la fiecare din imobilele precizate .
2.activitatea prestata este nu este precizata in nici o alta declaratie ,dar nu trebuie sa fie diferita de activitatile inscrise si declarata la Registrul Comertului -activitate principala sau secundara,asa cum apara in Actul Constitutiv.

astea au fost raspunsurile pentru reglemantarea legala a activitatii.
intrebarea dvs insa este de de natura financiar -contabila si ar trebui sa sune altfel:"cum decontez cheltuielile generate de un punct de lucru unde nu se desfasoara activitate ,deoarece acolo locuiesc actionarii/administratorii societatii?"

daca puneti o asemenea intrebare pe un site public ,in mod normal nu puteti primi decat raspunsuri standard:"nu puteti face acest lucru ,deoarece este ilegal!"
pentru un altfel de raspuns si o solutie completa si legala ,apelati la o firma de consultanta financiara!:D