avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 211 soluții astăzi
Forum Activitate geenabradea

Activitate geenabradea

Buna ziua,
Am un Pfa caruia i-am intrerupt activitatea pe 3 ani, anul acesta nu am avut activitate deloc . Daca acum, in noiembrie incep activitatea,in asigurari, Va rog mult sa-mi raspundeti cum e mai bine sa procedez, sa lucrez ca pfa sau ca pfi? Care sunt contributiile catre stat pt nov-dec 2011? Voi plati toate darile ca si cum as fi lucrat 12 luni, adica salariul minim x12 sau doar pt lunile lucrate? Poate ca in nov voi castiga sub salariul minim si in dec mai mult.Va rog mult sa-mi raspundeti.

Cu deosebit respect,

Va doresc o zi minunata in continuare
Discuție PFA , PFI
Buna ziua,
Am un PFA deschis in 2004, am fost lider Avon si am lucrat pe baza de comision. Din 2008 nu am mai avut incasari, mi-am dat demisia de la Avon. Am aflat, abia anul trecut, ca trebuie sa platesc contributie la CSA. OK, am platit, si penalizari si majorari, tot.Acum, am aflat, cu stupoare ca trebuie sa platesc si contributii la pensii, 11% din venitul brut, pe toti anii din urma, indiferent daca am avut venit sau nu, totul calculat la 12 salarii medii anual. Am dat spaga si cadouri peste tot, am avut contabila, ni s-a spus ca noi, cele care am facut Avon- nu am avut carte de munca decat cateva luni in aceasta perioada-nu avem de platit decat impozit 16%.Daca stiam , plateam la timp si renuntam la activitatea aceea la acre avem mai mult de plata decat castig. Acum vreau sa inchid PFA-ul, il tin degeaba. Ce pot face, chiar trebuie sa platesc 11% din salariul minim pe toti anii din urma?Sunt sute de milioane, nu am de unde. Ce se poate face?#-oX-(
Buna ziua, #-o#-o