avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 684 soluții astăzi
Forum Activitate marioshik

Activitate marioshik

Răspuns la discuția O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
;eumarian a scris:

Insusirea cuantumului amenzilor in urma dolului ... eu zic ca e perfect si putem sa ne felicitam ca l-am facut pe dl. marioshik sa inteleaga :)) Sa ne spuneti si noua ce raspuns primiti de la ANPC, va rog:)
Daca nu sunteti atent la o discutie de ce mai comentati d-nule Marian am depus plangere pentru anulare comenzii in mod abuziv(adica fara consintamantul meu) si pentru practici comerciale incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii adica legea 363/2007,asa ca va rog din nou sa fiti mai atent la o discutie atunci cand comentati pe marginea ei;)
Iata raspunsul acelei firme,mentionez ca nu am adus modificari acestuia cu mentiunea ca am modificat numele acelei firme pentru a nu fi acuzat de mai stiu eu ce:

Buna ziua,

Va multumim pentru sesizare.
Ne cerem scuze inca odata ca nu putem onora aceaste comanzi din cauza lipsei produsului in stoc.
Ne permite totusi sa va amintim ca:
“ Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul S.C. XXXXX IT S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.”

Va multumi pentru intelegere,
O zi buna va dorim
Acum va mai intre eu dc produsul a fost aratat ca si indisponibil de pe data de 11.12.2010 in conditiile in care eu am primit acest raspuns pe data de 07.12.2010 iar in data de 03.12.2010 cand a afost facuta comanda produsul era "in stoc furnizor" sau vi se pare ceva normal ca un comerciant sa afiseze "la raft" un pret de 10 ori mai mic la un produs bazanu-se pe faptul ca daca o sa fie cerut de cineva o sa raspunda simpu ca nu mai e in stoc dar sa-l mai tina la prezentare inca aprox o saptamana,daca d-voastra intelegeti din raspunsul dansilor ca a fost o greseala va rog sa ma luminati si pe mine


PS: Pentru tot ceea ce afirm pot veni cu dovezi,adica ptrscr-uri si mailuri trimise si primite.
Răspuns la discuția O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
avocat_lascoschi@yahoo.com a scris:

Nu, domul Marin nu este batran.
Problema este cu legea si cu practica judiciara.Si practica judiciara se bazeaza pe lege.

Eu va impartasesc nenultumirea dar lucrurile sunt mult mai complicate decat par...
Deci cel mai bine ar fi sa deschid un proces civil iar ca daune interese o sa cer cuantumul amenzilor aplicate de ANPC (daca dansi vor considera ca se impun ),astept inca solutionarea de la dansi,cred ca asa ar fi cel mai corect,va multumesc tuturor pentru raspunsurile date si pentru ca ati avut rabdarea sa ma ascultati.
Răspuns la discuția O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
eumarian a scris:

Sigur ca da, "instanta europeana" este solutia pentru a primi fortat ceea ce nu puteti obtine benevol la un pret ridicol. Ati putea examina daca nu este incidenta in cazul dumneavoastra si Conventia ONU impotriva crimelor de genocid, caz in care puteti sesiza Curtea Internationala de Justitie de la Haga pentru o solutionare rapida. Parerea mea.
Nu am pretentia sa primesc nimik la un pret ridicol d-nul Marian dar nu credeti ca de cam multa vreme suntem bataia de joc al unora dintre comercianti de pe piata romaneasca cel putin,daca d-voastra sunteti limitat si va ganditi doar ca vreau sa primesc ceva la un pret ridicol va inselati,vad ca incepeti sa ma ironizati, va doresc sa aveti de aface numai cu genul asta de comercianti sa vad daca incercati sa faceti ceva sau va lasati in voia sortii,si nu vreau sa primesc nimic fortat ca nu am talharit pe nimeni si nici nu am bagat mana in buzunar la nimeni,iar pretul ala ridicol nu i-a fortat nimeni sa-l afiseze,nu?De ce am impresia ca aveti o varsta inaintata si poate nu va dati seama ca suntem aproape in 2011,adica nu mai stam la coada 2 zile sa cumparam ulei cu ratia.
Răspuns la discuția O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
avocat_lascoschi@yahoo.com a scris:

Fapta nu constituie inselaciune chiar daca nu are marfa pe stoc.O poate obtine si ulterior.

Cat priveste celelalte aspecte indicate de dvs. vanzatorul este vinovat si raspunde civil.
Poate fi vorba de dol si inselaciune.
Ma intreb daca as putea sa-i actionez in judecata undeva la o instanta europeana,pentru ca pana se ajunge la o solutie definitva in una din instantele din Romania produsele cred ca o sa iasa din fabricatie,avand in vedere ca la noi se judeca o speta chiar si in 10 ani,in 10 ani nu o sa mai fiu interesat de produs ca poate or sa mearga roboti pe strada la accea data si nu o sa mai fiu interesat de un pc,dar ma gandesc ca pe asta poate se bazeaza unii comercianti cand ne incalca drepturile,nu?
lumi71 a scris:

Ati postat si asear si v-am raspuns. Ati uitat acest fapt? Aveti un buton in profilul Dvs unde apar "subiecte deschise de mine". Aici este o activitate de voluntariat, dar asta nu inseamna ca ne place sa ne pierdem vremea aiurea. Scuze!
Am postat la un topic gresit aseara si imi cer scz pentru asta,am vrut doar sa aduc in atentia celor interesati de aceste probleme subiectul,ca poate unde am postat eu era un topic care interesa o alta categorie de utilizatori,VA MULTUMESC
in data de 3.12.2010 am comandat pe un site care gazduia un magazin online un produs care avea pretul stabilit la 5 la suta din valoarea lui,mentionez ca si acum dupa ce au fost anuntati si a trecut aproape o sapt de la comanda produsul se afla pe site la un pret de cam 7 la suta din valoarea lui iar in momentul comenzi produsul era disponibil in stoc conform site-ului,cand m-am prezentat la sediul firmei pentru a cere lamuriri despre comanda facuta de mine mi-sa spus ca produsul nu este in stoc,nu mi-sa spus ca este ogreseala sau ceva de genul asta dar eu avand deja eliberata factura proforma de la produsul respectiv,intrebarea mea este urmatoarea,atata timp cat un agent economic incearca sa vanda ceva ce nu detine,iti emite si instiintare de plata,iti ofera ca modalitate de achizitionare plata online nu constituie infractiune,atata timp cat platesti ceva sau esti instiintat ca trebuie sa platesti ceva ce agentul comercial spune ca nu mai detine sau nu se stie daca l-a detinut vreodata,mai mentionez ca mi-a fost anulata fara drept, confirmata la insistente, anulata si apoi iar confirmata comada la insistentele mele.VA MULTUMESC

Răspuns la discuția shoping internet
Eu am o situatie asemanatoare cu a dvs,numai ca la mine si site-ul anunta acelasi pret conform facturii proforme,iar cand i-am contactat mi-au spus ca produsul se nu se mai afla in stoc in conditiile in care site-ul in momentul comenzii il anunta ca fiind in stoc nu mi-au spus ca ar fi o greseala produsul existand si acum pe site cu modificari la disponibilitate si la pret,dar tot cu un pret foarte mic fata de pretul lui real mi-a fost anulata abuziv comanda si apoi confirmata din nou la insistentele mele,daci daca nu e o greseala ceea ce nu au invocat ce este de facut?
Răspuns la discuția O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
eumarian a scris:

Poate n-a fost niciodata pe stoc carcasa cu hard disk, RAM si procesor Intel, pentru ca nu exista o asemenea carcasa. Daca un magazin vinde masina de spalat cu cilindri in V, asemenea masinarie nu poate fi pe stoc.

Dar e posibil si sa va fi confirmat comanda pentru ca firma are 1-2 angajati, nu nu au niciun control asupra ce vand, vand ce le paseaza furnizorul, si furnizorul cand a descoperit greseala (ca cineva in portul Constanta a trecut la Carcase ce trebuia trecut la PC), a preferat sa zica ca nu mai e pe stoc.

Poate aveti noroc, cine stie. Succes!
In acest caz tot comerciantul este vinovat de mai multe infractiuni,daca d-voasta cumparati o masina de spalat si comerciantul va spune ca are frane pe discuri si motor pe injectie va arata si specificatii tehnice in acest sens, iar cand ajungeti acasa cu ea se dovedeste ca nu are acele optiuni eu cred ca tot comerciantul este vinovat,nu?Iar daca produsul nu a existat niciodata de ce este scos la vanzare,de ce sunt puse specificatii ale lui,esti lasat sa-l comanzi,ti-se emite factura proforma pt el,ti-se confirma comanda,de ce comerciantul face aceste lucruri daca produsul nu a existat niciodata,nu ne ducem iar spre titlul pus de mine acestei discutii?Iar daca mai aveti indoieli cu privinta la spusele mele intrati iar pe site domnule Marian,veti constata ca din nou au aparut modificari la pretul produsului,de data asta se ridica cam la 9 la suta,deci cine are rea vointa d-nul Marian,eu ca si client sau comerciantul?
Răspuns la discuția O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
Sau acum daca detinem un magazin online ne facem publicitate pe ciocolatele,scoatem produse la vanzare la 10 la suta din valoare si oferim ciocolatele celor care le comanda pt ''deranj'' cam asta vreti sa spuneti dvs,nu?
Si in acea situatie dc spuneti ca cumparatorii sunt de rea credinta,suntem de buna credinta ca si cumparatori numai daca cumparam de la un comerciant cu 2-300 la suta adaos comercial,oameni au cumparat la pretul care l-a oferit comerciantul nu v-i se pare normal asa?Pentru ca d-vostra nu vreti sa intelegeti ca atunci cand am luat legatura cu comerciantul nu mi-a spus ca este o greseala,sau ca nu este ala pretul,mi-a spus ca nu are produsul in stoc in conditiile in care site-ul il anunta atunci ca fiind in stoc,ati inteles acum?
Răspuns la discuția Date cu caracter personal
eumarian a scris:

Drepturile dumneavoastra in ce priveste datele cu caracter personal sunt protejate de catre Legea nr. 677/2001. Puteti depune o sesizare la ANSPDCP [ link extern ] / ,

Inainte de aceasta sesizare, trebuie sa solicitati operatorului economic corectarea situatiei. In cazul adresei email este bine sa verificati daca nu ati fost de acord explicit cu primirea de notificari / newslettere sau cu un alt acord de confidentialitate restrictiv. Primul pas ar fi sa citi acordul de confidentialitate al site-ului. Cititi mai multe si aici
[ link extern ]
Va multumesc pentru promtitudinea de care ati dat dovada si pentru raspunsuri=D>