Art. 196-1
(3) Asociatul unic poate avea calitatea de salariat al societăţii cu răspundere limitată al cărui asociat unic este, cu excepţia cazului în care are calitatea de administrator unic sau de membru al consiliului de administraţie.
Daca nu ma insel, este o prevedere in Lg.31 - art.160 (2)!? in acest sens. Suna cam asa: societatile comerciale care, prin lege, au obligatia auditarii situatiilor financiare de catre auditori financiari, trebuie sa organizeze si activitatea de audit intern potrivit normelor? elaborate de Camera Auditorilor Financiari din Romania.
In situatia in care societatea nu a avut activitate de la infiintare (iunie 2006), ce declaratii fiscale trebuie depuse? Mentionez ca nu exista angajati si nici inregistrari contabile.
Multumesc!
Intra pe site-ul Autoritatii Nationale pt. Supravegherea Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro) si vezi care este procedura de notificare.
Dar in cazul in care administratorul are si calitatea de asociat unic, mai poate fi vorba de un contract de administrare? Daca nu exista un asemenea document, poate fi acordata o indemnizatie administratorului? Cu ce obligatii fiscale?
Si o intrebare colaterala - daca nu am obtinut venituri din dividende (societate noua), pentru asigurarile sociale trebuie sa depun declaratie sau inchei contract ?
Trebuie sa te adresezi bancii (Tiriac!) pentru a opera modificarea in baza de date a Biroului de Credit. Numai entitatea care a furnizat informatia respectiva, o poate modifica.
Vezi prevederile O.G. nr.28/2006 privind reglementarea unor masuri financiar-fiscale si Norma BNR nr.4/2006 privind procedura de notificare si inscrierea in registre a institutiilor financiare nebancare (pentru casele de amanet ) si Regulamentul valutar (pentru casele de schimb valutar) - toate aceste acte normative le gasesti pe site-ul BNR la adresa www.bnro.ro, sectiunea legislatie.