avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 435 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters192087

Activitate ContSters192087

Din pacate , problema este mult mai complicata .
Nu primesc caldura din cauza ca nu este bun circuitul agentului termic.
Rezolvarea este asa ; a venit administratora asociatiei de propietari , a constatat ca nu am caldura.
Tot ce poate face e sa nu ma puna la plata caldurii.
In rest ... nimic , poate la vara v-a gasii o rezolvare.
Uite asa , am devenit oltean . Adica pe considerentul ca am incalzire centrala am caloriferul electric chiar in mijlocul sufrageriei.
Traiasca individualismul si libertatea de a traii in frig !
Asta da progres !
Lasand ironia la o parte, oare ce lege trebuie sa consult sa intru si eu in legalitate ?
Domnule Ares_3 imi cer scuze pentru neplacerile pe care vi le-am facut .
Inteleg sa nu mai folosesc nume de firme ... si sa vorbim asa la general. OK !
Sarut mana cga43 !
Din pacate lucrurile nu sunt atat de simple.
Ieri am primit un e-mail [EDITAT - Nu mai scrieti numele firmelor cu care aveti probleme, va rog. Nu mai tin minte de cate ori v-am editat mesajele!] raspunzandu-mi cererii mele de reziliere .
Imi pretinde sa trimit scrisoare cu datele personale pe care le am in contract si imi cere sa le achit taxa in valoare de 50 de Euro care pretind ca atat am de platit pentru Incetarea prematura al contractului .
Cu alte cuvinte platesc vrand -nevrand inca taxa echivalenta a 4-5 luni de abonament.
Daca trec aceste 4-5 luni si platesc Abonamentul ,chiar daca nu le mai folosesc Serviciul lor ,peste vreo 6 luni imi vor raspunde ca ar mai fii inca un an, si inca un an si tot asa .
Nu-mi ramane decat sa adun,sa economisesc cumva 50 de euro si apoi sa le dau banii .
Deci , am avut dreptate spunand ca mi se baga pe gat un serviciul pe care eu unul nu-l mai doresc .
Daca tac, platesc lunar 43-45 de lei pana cand au ei chef sa inceteze .
Eu am renuntat la aceasta firma exact din acest motiv ,sunt prea scumpi in raport cu alte Servici de Cablu .
Este o absurditate pe care eu nu o inteleg.
Pentru mine , acesti 50 de Euro este o suma mare . Nu o am acum .
Asta e, le platesc bani ca asa vor ei .
Va multumesc pentru raspuns , Domnule tudorvaleriu !
Sarut mana !
Va multumesc mult pentru acest raspuns !
Am inteles. Doar ca in acest contract este precizata ca notificarea sa fie facuta cu cel putin 60 de zile inainte . Am inteles care este situatia .
Asta e, bine ca scap de ei .

Cu respect Dan Ciresnescu .
Buna ziua !
Eu nu am platit inca Taxa pe Habitat . Adica gunoiul . Datoria anului 2011 .
In aceste conditii ma pot trezii ca nu mai primesc Indemnizatia pentru persoana cu handicap ?
Buna ziua !
Sarut mana , doamna gi_iane2 !
Dati-mi voie sa explic ;
Spun ca as avea de platit Abonamentul lunar pana in luna aprilie sau mai pentru ca acum 2 ani, in luna Aprilie 2010, Contractul de furnizare a[ EDITAT - Va rog nu mai folositi nume de firme / servicii identificabile, este interzis pe forum! ] s-a prelungit automat cu inca 2 ani ,deoarece una din partile contractante Nu l-a denuntat . Acord tacit , nu-i asa ?!
In aceste conditii se presupune ca as avea obligatia sa am acest Abonament pana cand se implinesc 2 ani. Dar, in Aprilie 2010 aveam acest Contract de 4 ani.
Iti vine prin Posta in factura Multumirea ca esti clientul lor inca 2 ani .Fara semnatura .
Asta spun, ca exista aceasta smecherie, sa se impuna nou termen minim .
In caz de renuntare , sa platesc 10-20 % daune pentru ca renunt unilateral.Asa scrie in Contract .
Am in apartament instalata pe balcon Antena satelit plus un aparat periferic care ajuta la receptia serviciului programelor TV .
Atata timp cat eu am in casa Materialele lor sunt obligat sa le pastrez in buna stare ....
Am depus cerere de renuntare . Pentru ca am cont am dovada e-mail ca cererea mea de renuntare este inregistrata la 10 ianuarie 2012 cu numarul 000099.
Sper sa vina sa le predau Antena si anexele sale si sa ma lase in pace.
Daca nu, platesc lunar 45 de lei.
Pentru mine ,aceasta suma este una impovaratoare ,raportata la venitul meu de 630 lei.
Nu-l mai vreau .
Asta zic.... vrei ,nu vrei, platim ce nu ne place, nu ne convine.
As vrea sa stiu care imi sunt drepturile mele de consumator .
Ma deranjeaza faptul ca firma de televiziune la care sunt abonat refuza sa inceteze Contractul .
Nu sunt multumit de serviciile lor.
Am renuntat . Am contactat alta firma de cablu tv. .
Insa prima firma pretinde sa platesc in continuare Abonamentul ,macar pana in luna Mai 2012 .
Acest Contract atat ar dura. Insa acest termen de minim 2 ani de Abonament este de fapt o a-3-a prelungire a contratului actual. Platesc de 5-6 ani acest Abonament.
De ce nu am dreptul sa renunt ? In fond este un produs de care eu nu mai am nevoie si in consecinta nu -l mai vreau sa-l consum .
Ma poate obliga cineva sa consum ceia ce nu-mi doresc ?
Cum sa procedez astfel incat acest Contract sa inceteze. In fond ceia ce am consumat, am platit lunar pe factura.
Nu-l mai vreau .
De ce nu pot renunta ?
Cu respect Dan Ciresnescu

Interventie moderator
Va rog nu folositi in postarile dvs. de pe forum nume de persoane juridice sau fizice, contravine Regulamentului. Multumesc pentru intelegere.
Din pacate ,minunea a tinut exact 3 zile .
Ceilalti locatari s-au plans ca nu au ei caldura si sunt victima acestei situatii.
Primesc ei caldura si NU mai primesc eu.
Logic inteleg ca traseul conductei care furnizeaza caldura este astfel construit incat apa pleca in directii diferite . La mine in apartament nu ajunge . Probabil se pune o supapa, se inchide automat,din cauza unei defectiuni de traseu. Degeaba am sezizat la sefii adminiatratiei Centralei Termice . Au venit anul trecut, au vazut, n-au gasit rezolvare si au plecat. Am platit si aceasta expertiza si tot cu problema nerezolvata raman.
Fiind in minoritate sunt ignorat si sacrificat . In ciuda tuturor sezizarilor mele.
Oare daca fac plangere la Oficiul Jud. al Protectiei Cumparatorului am sanse de a-mi rezolva aceast situatie penibila ?!
Probabil, in urma cu vreo 5 ani cand s-au schimbat tevile pe intregul tronson unde locuiesc
s-a gresit lucrarea si de atunci sunt victima acestei situatii.
Nu mai stiu ce sa fac .
Suport pentru ca nu se vrea rezolvarea acestei probleme de catre cei din Centrala Termica.
Sunt incompetenti . Pentru ca nu stiu ei sa repare imi raspund prin reducerea chetuielilor cu caldura care mi s-ar cuvenii.
Doamna Gabriela Pintea va multumesc inca o data pentru raspunsul dumneavoastra competent de fiecare data .
Da , in cel mai scurt timp voi merge la Casa Judeteana unde sunt in evidenta si voi depune cerere in acest sens .
Intre timp am obtinut viza de domiciliu, asadar am pe ce ma baza in cererea ea .
Cu mult respect si consideratie va multumesc , Dan Ciresnescu