avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu rezilierea contractului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu rezilierea contractului

As vrea sa stiu care imi sunt drepturile mele de consumator .
Ma deranjeaza faptul ca firma de televiziune la care sunt abonat refuza sa inceteze Contractul .
Nu sunt multumit de serviciile lor.
Am renuntat . Am contactat alta firma de cablu tv. .
Insa prima firma pretinde sa platesc in continuare Abonamentul ,macar pana in luna Mai 2012 .
Acest Contract atat ar dura. Insa acest termen de minim 2 ani de Abonament este de fapt o a-3-a prelungire a contratului actual. Platesc de 5-6 ani acest Abonament.
De ce nu am dreptul sa renunt ? In fond este un produs de care eu nu mai am nevoie si in consecinta nu -l mai vreau sa-l consum .
Ma poate obliga cineva sa consum ceia ce nu-mi doresc ?
Cum sa procedez astfel incat acest Contract sa inceteze. In fond ceia ce am consumat, am platit lunar pe factura.
Nu-l mai vreau .
De ce nu pot renunta ?
Cu respect Dan Ciresnescu

Interventie moderator
Va rog nu folositi in postarile dvs. de pe forum nume de persoane juridice sau fizice, contravine Regulamentului. Multumesc pentru intelegere.
Ultima modificare: Sâmbătă, 14 Ianuarie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 12:30, 28 Ianuarie 2012
Aveti dreptul sa renuntati . Ati depus cerere cu nr de inregistrare si v-au dat raspuns ca nu se poate pana in mai ? Cand aveti acest schimb de corespondenta, sau macar cererea dvs cu nr de inregistrare, puteti sa va plangeti protectiei consumatorului.
Totusi, ce va pretind sa achitati pana in mai, ati semnat un alt contract ?
Buna ziua !
Sarut mana , doamna gi_iane2 !
Dati-mi voie sa explic ;
Spun ca as avea de platit Abonamentul lunar pana in luna aprilie sau mai pentru ca acum 2 ani, in luna Aprilie 2010, Contractul de furnizare a[ EDITAT - Va rog nu mai folositi nume de firme / servicii identificabile, este interzis pe forum! ] s-a prelungit automat cu inca 2 ani ,deoarece una din partile contractante Nu l-a denuntat . Acord tacit , nu-i asa ?!
In aceste conditii se presupune ca as avea obligatia sa am acest Abonament pana cand se implinesc 2 ani. Dar, in Aprilie 2010 aveam acest Contract de 4 ani.
Iti vine prin Posta in factura Multumirea ca esti clientul lor inca 2 ani .Fara semnatura .
Asta spun, ca exista aceasta smecherie, sa se impuna nou termen minim .
In caz de renuntare , sa platesc 10-20 % daune pentru ca renunt unilateral.Asa scrie in Contract .
Am in apartament instalata pe balcon Antena satelit plus un aparat periferic care ajuta la receptia serviciului programelor TV .
Atata timp cat eu am in casa Materialele lor sunt obligat sa le pastrez in buna stare ....
Am depus cerere de renuntare . Pentru ca am cont am dovada e-mail ca cererea mea de renuntare este inregistrata la 10 ianuarie 2012 cu numarul 000099.
Sper sa vina sa le predau Antena si anexele sale si sa ma lase in pace.
Daca nu, platesc lunar 45 de lei.
Pentru mine ,aceasta suma este una impovaratoare ,raportata la venitul meu de 630 lei.
Nu-l mai vreau .
Asta zic.... vrei ,nu vrei, platim ce nu ne place, nu ne convine.
Ultima modificare: Joi, 12 Ianuarie 2012
Ares-3, moderator
Dan Ciresnescu a scris:

Am depus cerere de renuntare. Pentru ca am cont am dovada e-mail ca cererea mea de renuntare este inregistrata la 10 ianuarie 2012 cu numarul 000099.


Nu este nevoie sa asteptati "aprobarea" furnizorului, pentru ca ce ati depus Dvs nu este o cerere, ci o notificare. Notificare care produce efecte din momentul in care aceasta a fost inregistrata de furnizor. Aveti in vedere doar clauza cf careia trebuie sa anuntati furnizorul cu 30 de zile inainte de data la care doriti sa reziliati, daca aceasta clauza e prevazuta in contractul initial. Serviciile de care eventual veti beneficia ulterior notificarii sunt nesolicitate si le puteti socoti cadouri din partea furnizorului, neavand obligatia de a le plati. Aveti obligatia de a plati doar eventualele facturi emise anterior notificarii. Daca furnizorul persista in refuzul de a regla situatia cu Dvs prin emiterea unei ultime facturi, anuntati-l ca sunteti decis sa depuneti o reclamatie la ANPC.

Sarut mana !
Va multumesc mult pentru acest raspuns !
Am inteles. Doar ca in acest contract este precizata ca notificarea sa fie facuta cu cel putin 60 de zile inainte . Am inteles care este situatia .
Asta e, bine ca scap de ei .

Cu respect Dan Ciresnescu .
Sarut mana cga43 !
Din pacate lucrurile nu sunt atat de simple.
Ieri am primit un e-mail [EDITAT - Nu mai scrieti numele firmelor cu care aveti probleme, va rog. Nu mai tin minte de cate ori v-am editat mesajele!] raspunzandu-mi cererii mele de reziliere .
Imi pretinde sa trimit scrisoare cu datele personale pe care le am in contract si imi cere sa le achit taxa in valoare de 50 de Euro care pretind ca atat am de platit pentru Incetarea prematura al contractului .
Cu alte cuvinte platesc vrand -nevrand inca taxa echivalenta a 4-5 luni de abonament.
Daca trec aceste 4-5 luni si platesc Abonamentul ,chiar daca nu le mai folosesc Serviciul lor ,peste vreo 6 luni imi vor raspunde ca ar mai fii inca un an, si inca un an si tot asa .
Nu-mi ramane decat sa adun,sa economisesc cumva 50 de euro si apoi sa le dau banii .
Deci , am avut dreptate spunand ca mi se baga pe gat un serviciul pe care eu unul nu-l mai doresc .
Daca tac, platesc lunar 43-45 de lei pana cand au ei chef sa inceteze .
Eu am renuntat la aceasta firma exact din acest motiv ,sunt prea scumpi in raport cu alte Servici de Cablu .
Este o absurditate pe care eu nu o inteleg.
Pentru mine , acesti 50 de Euro este o suma mare . Nu o am acum .
Asta e, le platesc bani ca asa vor ei .
Ultima modificare: Marți, 24 Ianuarie 2012
Ares-3, moderator

Alte discuții în legătură

Ce tarife incasati de la firmele de cablu?aveti abonamnt colectiv? unlocatar unlocatar As dori sa stiu ce tarife incasati de la firmele de cablu pentru acordul de cablare a locatarii scarilor dv. A ajuns in sfarsit si la noi o companie de cablu ... (vezi toată discuția)
Primire factura restanta la 5 luni de la rezilierea contractului scarmen scarmen Buna ziua, In luna octombrie 2012 am reziliat contractul cu Romtelecom si la inchiderea lui nu am fost informata ca ar exista debite restante. In luna ... (vezi toată discuția)
factura furnizor emisa la 1 an dupa vanzarea apartamentului lalicu lalicu In iunie 2007 am vandut un apartament si nu am reziliat contractul cu firma de cablul personal ci am facut cererea de reziliere si am dat-o noului proprietar ... (vezi toată discuția)