As vrea sa stiu care imi sunt drepturile mele de consumator .
Ma deranjeaza faptul ca firma de televiziune la care sunt abonat refuza sa inceteze Contractul .
Nu sunt multumit de serviciile lor.
Am renuntat . Am contactat alta firma de cablu tv. .
Insa prima firma pretinde sa platesc in continuare Abonamentul ,macar pana in luna Mai 2012 .
Acest Contract atat ar dura. Insa acest termen de minim 2 ani de Abonament este de fapt o a-3-a prelungire a contratului actual. Platesc de 5-6 ani acest Abonament.
De ce nu am dreptul sa renunt ? In fond este un produs de care eu nu mai am nevoie si in consecinta nu -l mai vreau sa-l consum .
Ma poate obliga cineva sa consum ceia ce nu-mi doresc ?
Cum sa procedez astfel incat acest Contract sa inceteze. In fond ceia ce am consumat, am platit lunar pe factura.
Nu-l mai vreau .
De ce nu pot renunta ?
Cu respect Dan Ciresnescu
Interventie moderator
Va rog nu folositi in postarile dvs. de pe forum nume de persoane juridice sau fizice, contravine Regulamentului. Multumesc pentru intelegere.
D-le Ciresnescu, in primul raspuns pe care l-ati primit de gi_jane2 vi s-a recomandat sa faceti o reclamatie / sesizare la ANPC. Ati facut-o? Va garantez ca veti primi si de la acestia un raspuns aproximativ similar cu cele pe care le-ati primit aici. Daca insa socotiti ca este de preferat statutul de victima al acestei companii, pentru care abuzul impotriva consumatorilor reprezinta o veche traditie, nimeni nu va poate impiedica.
"Ei spun ca [...]". Si eu va spun ca daca maine nu imi achitati 500 de euro, va dau in judecata. In conditiile date, nu e nici o diferenta intre pretentiile mele si cele ale fostului Dvs furnizor de servicii, in sensul ca indreptatirea este aceeasi => zero.
Domnule Ares_3 imi cer scuze pentru neplacerile pe care vi le-am facut .
Inteleg sa nu mai folosesc nume de firme ... si sa vorbim asa la general. OK !
La descrierea forumului Protectia consumatorilor etc. scrie:
Aici se discuta problemele aparute in cazul achizitionarii de servicii si produse, aflate inca in garantie. Atentie, nu ne dorim sa reclamati anumiti comercianti (pentru asta exista Autoritatea pentru protectia consumatorului), ci doar sa expuneti problemele pe care le intampinati.
Nu mi-ati facut neplaceri, am editat si gata. Am vrut doar sa intelegeti principiile acestui forum. Va multumesc pentru intelegere :)