buna ziua , eu sunt un elev de clasa 10-a care mi-am pierdut telefonul intro masina de taxi fapt care imi dau seama dupa 1 ora si dupa care sun cu disperare continu la telefon unde nu imi raspunde nimeni si dupa 10 minute se inchide telefonul , am solicitat ajutorul politiei si unul dintre acesti politisti mia spus ca ii nu se ocupa cu pierderea bonurilor , as vrea sa stiu daca mai am sansa de a mi recupera telefonul prin ajutorul politiei unde am depus o plangere . este vorba de un iphone 4 care se poate gasi prin gps cu anumite aparate .....multumesc
este un acord intre 2 persoane fizice , am luat o suma de bani contra un tren din alta tara si pana realizarea tranzatiei cumparare vanzare am facut un acord ca in termen de 3 luni sa facem tranzatia , si in caz de nerealizare a contractului sa platesc despagubire de 4 ori mai mult , respectivul de atunci a renuntat la cumpararea tren si face plangere penala impotriva mea pe motiv ca lam inselat si aceasta plangere a notato la cf-ul unui societati comerciale apartinand unoi rude apropiat de al meu !
din punct de vedere juridic ce diferenta este dintre scrisoare intre acord comercial cu contract de angajament comercial intre 2 persoane fizice ?
si pe baza acestora se poate face plangere penala si sa fie scris pe cf-ul unui firme apartinand frate persoana in caz?
este un acord intre 2 persoane fizice , am luat o suma de bani contra un tren din alta tara si pana realizarea tranzatiei cumparare vanzare am facut un acord ca in termen de 3 luni sa facem tranzatia , si in caz de nerealizare a contractului sa platesc despagubire de 4 ori mai mult , respectivul de atunci a renuntat la cumpararea tren si face plangere penala impotriva mea pe motiv ca lam inselat si aceasta plangere a notato la cf-ul unui societati comerciale apartinand unoi rude apropiat de al meu !
din punct de vedere juridic ce diferenta este dintre scrisoare intre acord comercial cu contract de angajament comercial intre 2 persoane fizice ?