Sa inteleg ca Apel se v-a face indiferent ca au probe noi sau nu .
Monentan nu a declarat apel.
In probabilitatea ca v-a ramane definitiva .
Imi pot recupera " paguba" ?
Buna ziua,
La inceputul anului , mai exact pe data de 12.01.2018 , am fost oprit si sanctionat de catre un echipaj de olitie rutiera pentru neacordare de prioriatate pietonilor.
Am intentat un proces impotriva procesului verbal care imi suspenda dreptul de conducere pentru 30 zile si o amneda de 580 ron.
Procesul l-am castigat.
ACum doresc sa imi recuperez " pagubele" de la agentul de politie care a facut greseala.
Pe data de 18 ianuarie aveam un bilet de avion patit pentru a ma intoarce in Danemarca la munca.
Mentionez ca lucrez ca Sofer de Camion - fapt pe care i l-am mentionat si agentului si i-am prezentat biletul de avion in momentul in care m-a oprit.
Datorita greselii agentuli mi s-au produs mai multe pagube mteriale,
Eu sunt din Olt iar procesul s-a desfasurat in Dolj - cheltuieli cu transportul
Am fos pe pas de a imi pierde locul de munca.
Am pierdut biletul de avion in valoare de 100euro
Am pierdut veniturile salariale pe perioda intarzierii intoarcerii la munca - aproximativ 900 euro - petru a dovedii asta am inscrisuri de la angajator, contract de munca , extrase de cont pentru a justifica salariul meu .
De asemene aceasta greseala mi-a adus si neplaceri legat de intarzieri ale ratelor si platii utilitatilor.
Am sanse de a castiga un asemenea proces si de a imi primii banii inapoi ?
Pot cere si daune morale in aceasta situatie?
Buna ziua,
In urma cu aproximativ 6 luni am fost sanctionat de un echipaj de politie pentru viteza( 75km/h in localitate) , am contestat si am castigat , deoarece politia nu a avut dovezi , in proba video m-au acuzat ca am condus cu totul alta masina.
Acelasi agent de politie in trecucut ma mai sanctionat pe nedrept .
Care este procedura de intentare a unui proces de abuz in serviciu impotriva agentului?
Ce sanse am ca agentul sa fie sanctionat?