avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1112 soluții astăzi
Forum Activitate Maria_Minulescu

Activitate Maria_Minulescu

Merci pentru sugestie Marina.

Abia imi incep activitatea. Nu vreau sa ma mai complic cu contabilitatea.
Buna! As vrea sa ma ajutati in a intelege deca in Nomenclatorul Normelor de Venit, Denumirea Activitatii pentru care se acorda norma de venit este Restrictiva sau Explicativa???

Asta pentru ca vreau sa practic o activitate care intra la 8559 - Alte forme de învăţământ n.c.a. neclasificate altundeva. Iar in nomenclator denumire a activitatii este Servicii de meditatii. Activitatea mea este foarte asemanatoare cu meditatiile (nu este training), o voi practica cu o singura persoana, si nu este nevoie de nici un fel de calificari. Dar nu este meditiatie in sensul traditional al cuvantului - adica nu sunt profesor si nu ofer meditatii studentilor sau elevilor. Activitatea mea se bazeaza pe "cursuri" nespecializate, oferite unui singure persoane deodata.

Mersi din inima!
Merci mult!
Răspuns la discuția Denumire legala I.I.
Merci mult, Marina! ;)
Care este numarul maxim de coduri CAEN pe care le poate avea o intreprindere individuala? In numar de 5 ca la PFA, sau avand posibilitatea de a angaja, are voie la mai multe?

Merci!
Buna! Printre alte activitati pe care vreau sa desfasor dupa infiintarea intreprinderii mele individuale, este si cea de promovare de produse pe internet, prin contract de comision. Un exemplu ar fi marketingul prin afiliere.

Vanzatorul are produsele, eu le promovez pe internet, iar daca un cumparator achizitioneaza un produs eu primesc comisionul aferent produsului respectiv.

Ce cod CAEN sa folosesc?

Merci mult!
Răspuns la discuția Denumire legala I.I.
Alta opinie va rog. Si daca se poate bazata pe lege: Legea 26/90, Art. 31, Alineatul 2, A doua fraza.

Va multumesc
Salut! Mi-am scos o rezervare de denumire pentru o intreprindere individuala. Denumire: Maria Minulescu - Marketer II. Pentru ca Maria Minulescu II, nu era disponibil. Iar initiala tatalui nu am vrut s-o folosesc. <<Ce treaba are denumirea intreprinderii mele cu tata?>>

M-am luat dupa legea 26/90, care la ART. 31 precizeaza:

(1) Firma unui comerciant, persoană fizică, se compune din numele comerciantului scris în întregime sau din numele şi iniţiala prenumelui acestuia.

(2) Nici o menţiune care ar putea induce în eroare asupra naturii sau întinderii comerţului ori situaţiei comerciantului nu poate fi adăugată firmei. Se vor putea face menţiuni care să arate mai precis persoana comerciantului sau felul comerţului său.

Detalii: "Marketer", in sensul pe care vreau sa-l folosesc in denumirea firmei, ar inseamna agent de vanzari care vinde pentru alte firme, pentru un comision. Iar acceptiunea generala a termenului este aceea de vanzator. "Marketer", derivat din "Marketing". Cum in limba romana nu exista un cuvant clar pentru "marketer", l-am folosit pe acesta. Iar activitatea principala pe care vreau s-o desfasor este bazata pe contract de comision.

Doamna de la O.R.C. mi-a zis ca nici intr-o mie de ani nu va accepta judecatorul delegat sa inregistreze firma cu aceasta denumire, si m-a pus pe ganduri. Ar fi legal ca judecatorul delegat sa nu-mi aprobe deschiderea intreprinderii cu denumirea Maria Minulescu Marketer II? Ce recomandari aveti?
merci
Salut si iti multumesc pentru timpul acordat citirii acestui mesaj.
Vreau sa-mi infiintez PFA pentru Coaching si Training.

Imi trebuie vreo alta calificare pentru coaching in afara de diploma de bac? Si ce cod CAEN folosesc pentru Coaching?

Pentru a face training in informatica imi trebuie vreo alta calificare in afara de bac si atestat in informatica? Ce cod CAEN folosesc pentru training?

Merci mult si ... succes in orice faci!