avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1112 soluții astăzi
Forum Activitate Maria_Minulescu

Activitate Maria_Minulescu

Merci pentru sugestie Marina.

Abia imi incep activitatea. Nu vreau sa ma mai complic cu contabilitatea.
Buna! As vrea sa ma ajutati in a intelege deca in Nomenclatorul Normelor de Venit, Denumirea Activitatii pentru care se acorda norma de venit este Restrictiva sau Explicativa???

Asta pentru ca vreau sa practic o activitate care intra la 8559 - Alte forme de învăţământ n.c.a. neclasificate altundeva. Iar in nomenclator denumire a activitatii este Servicii de meditatii. Activitatea mea este foarte asemanatoare cu meditatiile (nu este training), o voi practica cu o singura persoana, si nu este nevoie de nici un fel de calificari. Dar nu este meditiatie in sensul traditional al cuvantului - adica nu sunt profesor si nu ofer meditatii studentilor sau elevilor. Activitatea mea se bazeaza pe "cursuri" nespecializate, oferite unui singure persoane deodata.

Mersi din inima!
Merci mult!
Răspuns la discuția Denumire legala I.I.
Merci mult, Marina! ;)
Care este numarul maxim de coduri CAEN pe care le poate avea o intreprindere individuala? In numar de 5 ca la PFA, sau avand posibilitatea de a angaja, are voie la mai multe?

Merci!
Buna! Printre alte activitati pe care vreau sa desfasor dupa infiintarea intreprinderii mele individuale, este si cea de promovare de produse pe internet, prin contract de comision. Un exemplu ar fi marketingul prin afiliere.

Vanzatorul are produsele, eu le promovez pe internet, iar daca un cumparator achizitioneaza un produs eu primesc comisionul aferent produsului respectiv.

Ce cod CAEN sa folosesc?

Merci mult!
Răspuns la discuția Denumire legala I.I.
Alta opinie va rog. Si daca se poate bazata pe lege: Legea 26/90, Art. 31, Alineatul 2, A doua fraza.

Va multumesc